0

Політика конфіденційності

Політика конфіденційності

 


Уважно прочитайте нашу Політику. Якщо ви не згодні з тим, як ми використовуємо ваші персональні дані, припиніть використання сайту.

1. Введення

Справжня Політика конфіденційності (далі - «Політика») разом з Умовами використання становлять повною юридичною угодою (далі - «Угода») між Реборн (далі - «REBORN», «Компанія» або «ми») і вами як користувачем (далі - «ви», «Користувач»). Угода застосовується до нашого сайту (далі - «сайт»), розташованого за адресою https://rbrn.com.ua.

2. Які види інформації ми збираємо?

 

  • Технічна информація та файли cookie-”.

 

 

Технічна інформація. Технічна інформація, яку ми збираємо включає в себе: IP адреса, MAC адреса, дані геолокації, дані про тип і версії браузера, інформація про пристрій з якого відбувається взаємодія з сайтом.

Файли «cookie-» і подібні до них технології. Ми використовуємо файли «cookie-» з метою аналітики. Ви можете відключити файли «cookie-» в налаштуваннях вашого браузера в будь-який час. Детальна інформація про те, як ми використовуємо файли «cookie-», приведена у відповідному розділі цієї Політики конфіденційності.

 

  • Інформація, яку Ви надаєте

 

Контактна інформація. Ви можете надати нам свої персональні дані, щоб ми могли зв'язатися з вами і обробити ваш запит. Такі дані включають: ім'я, номер телефону


Інформація для доставки. У разі якщо ви побажаєте оформити поштову доставку товару, ми попросимо вас вказати адресу на який буде здійснена доставка.

Існують три категорії інформації, що збирається:
— Автоматично зібрана інформація.
— Інформація, яку Ви надаєте.
— Інформація з третіх джерел. 

 

  • Інформація з третіх джерел


У разі якщо ви вирішите увійти в особистий кабінет, використовуючи свій аккаунт Facebook, ми отримаємо інформацію яка публічно доступна в вашому профілі Facebook. Така інформація включає: ім'я, прізвище та інша публічно доступна інформація. Ми отримуємо таку інформацію відповідно до Політики Конфіденційності Facebook, тому ми рекомендуємо ознайомиться з нею перед тим, як здійснювати вхід на сайт.

 

 

  1. Як ми використовуємо зібрану інформацію?

Використання інформації, яку ми збираємо, можна розділити на наступні категорії:
— підготовка, поліпшення і розвиток нашого сайту;
— задоволення ваших індивідуальних запитів;
— створення безпечного середовища.

3.1. Підготовка, поліпшення і розвиток нашого сайту
Ми використовуємо вашу інформацію для:
— надання послуг;
— проведення досліджень з метою поліпшення наших послуг;
— надання вам технічної підтримки;
— зв'язку з вами з метою надання певних послуг або запитуваної вами інформації;
— поліпшення змісту і загального адміністрування нашого сайту.


Правова підстава для використання інформації: виконання контракту; законне право. 

3.2. Задоволення ваших індивідуальних запитів

Ми використовуємо вашу інформацію для:
Ми використовуємо надану вами інформацію, щоб краще зрозуміти ваші уподобання, щоб ми могли підлаштуватися виключно під ваші вимоги.
Відправляти вам маркетингові матеріали та інші інформаційні повідомлення. Але тільки в разі якщо ви надали свою згоду на отримання таких листів.
Зверніть увагу, що якщо ви виберете не отримувати від нас маркетингові матеріали, ми можемо відправляти вам важливі адміністративні повідомлення,які не мають відношення до маркетингової інформації.

Правова підстава для використання інформації: виконання контракту; законне право.

3.3. Створення безпечного середовища

Ми використовуємо вашу інформацію для:
- виконання своїх юридичних зобов'язань;
- виявлення і запобігання шахрайських дій.


Правова підстава для використання цих даних: виконання юридичних зобов'язань; законне право.

 

  1. Передаємо ми кому-небудь вашу інформацію?


Якщо ви надасте нам свої персональні дані, що дозволяють встановити особу, ми можемо передавати зібрану інформацію з наступних причин:
- за вашою згодою;
- забезпечення безпеки, цілі правового характеру і виконання закону;
- передача контролю над підприємством;
- отримання зведених даних;
- постачальникам послуг. 

4.1. З вашої згоди
У випадках надання вами своєї згоди ми можемо передавати вашу особисту інформацію відповідно до погоджених умов.

4.2. Забезпечення безпеки, цілі правового характеру і виконання закону
Ми розкриємо вашу особисту інформацію, (а) якщо ми будемо зобов'язані зробити це за законом або відповідно до розпорядження органу державної влади або в зв'язку з венням розслідуванням органу державної влади, (б) для забезпечення дотримання Умов використання сайту REBORN або призначених для користувача угод або для захисту наших прав.

4.3. Передача контролю над підприємством
Ми зобов'язуємося не продавати ваші персональні дані, що дозволяють встановити особу, будь-якій компанії або організації, проте ми можемо передати ваші персональні дані наступнику при злитті, приєднанні або іншій формі реорганізації підприємства, в якій бере участь REBORN, або покупцеві або набувача всіх або значної частини активів REBORN, до яких відноситься даний сайт. В такому випадку ми зобов'язуємося повідомити вас перед передачею ваших персональних даних і зміною умов політики конфіденційності. 

4.4. Отримання звідних даних 
Через сторонні аналітичні компанії і безпосередньо через наш сайт ми можемо збирати інформацію, яка зберігатиметься, використовуватиметься і передаватиметься тільки у формі зведених даних і не міститиме ваших персональних даних, що дозволяють встановити особу. Наприклад, серед іншого, це можуть бути дані про загальну кількість відвідувачів нашого сайту, тип браузеру. Ми можемо аналізувати ці дані для визначення динаміки і загальної статистики, а також використати цю узагальнену інформацію з метою адміністрування сайту і збору демографічних даних для використання у формі зведення. 

4.5. Постачальники послуг 
Ми можемо надавати ваші особисті дані і дані, отримані за допомогою файлів "сookie", а також узагальнену інформацію постачальникам товарів і послуг, яких ми можемо притягати для надання нам сприяння в наданні вам послуг, і вони можуть використати такі дані виключно з метою надання нам такого сприяння.

4.6. Соціальні мережі
Ми можемо використати обмежені дані про вас для того, щоб передати їх соціальній мережі (наприклад Facebook) для того, щоб згенерувати трафік на наш сайт, або щоб іншим чином просувати наші товари. 

Зверніть увагу, що у нас немає доступу до соціальних мереж тому у випадку якщо у вас є питання дотичного порядку обробки вашої інформації, вам слід задати їх безпосередньо адміністрації соціальних мереж. У випадку якщо ви хочете отримати доступ до управління своєї інформації, вам слід зайти в налаштування свого аккаунта або звернетеся до Facebook Help Center.

 

 

  1. Інша важлива інформація


В цьому розділі міститься інша важлива інформація, яку повинні знати наші користувачі. Ця інформація включає: 
- файли "сookie";
- сторонні веб-сайти;
- плагіни соціальних мереж на нашому Сайті. 


5.1. Файлами сookie 
Файл "сookie" є пакет даних, що зберігається на жорсткому диску користувача і містить інформацію про користувача. Як правило, файли "сookie" не дозволяють нам визначати вашу особу. Зазвичай ми використовуємо файли "сookie" сеансу, щоб зберігати відомості про ваші налаштування, і дія таких файлів припиняється при закритті браузеру. У більшості випадків це аналітичні або експлуатаційні файли "сookie".

Ці файли "сookie" збирають інформацію про те, як відвідувачі використовують веб-сайт, наприклад, які сторінки вони найчастіше відвідують і чи отримують вони повідомлення про помилки з веб-сторінок. Ці файли "сookie" не збирають інформацію, яка ідентифікує відвідувача. Уся інформація, що збирається цими файлами, є узагальненою і анонімною. Вона використовується тільки для поліпшення роботи веб-сайту. Уся ця інформація анонімізується. Детальну інформацію про те, як це захищає ваші дані, можна знайти тут. 

Ви можете відмовитися від використання файлів "сookie" на сторінці "Відмова від участі в Ініціативі по рекламі в мережі Інтернет" або використовуючи розширення блокування Google Analytics у браузері. 

5.2. Сторонні веб-сайти 
На сайті можуть міститися посилання на інші веб-сайти або ресурси, не контрольовані компанією REBORN("Зовнішні веб-сайти"). Такі посилання не є підтвердженням компанією REBORN надійності таких зовнішніх веб-сайтів. Ви визнаєте, що REBORN надає ці посилання тільки для вашої зручності, а також погоджуєтеся з тим, що REBORN не несе відповідальності за зміст таких зовнішніх веб-сайтів. Використання зовнішніх веб-сайтів регулюється умовами використання і політиками конфіденційності, вказаними на таких зовнішніх веб-сайтах.

5.3. Плагіни соціальних мереж на нашому Сайті 
На нашому Сайті можливе використання плагінів соціальних мереж. Такі плагіни включають значки, які дозволять вам взаємодіяти з соціальними мережами, такими як Facebook. Наприклад, ви можете увійти на сайт за допомогою Facebook, а також ви можете "ділитися" через Facebook. Плагін соціальної мережі може встановити cookie, коли ваш браузер створює з'єднання з серверами соціальних мереж. Також плагін може передавати ваші дані в соціальні мережі. Обробка даних переданих такими плагінами здійснюється відповідно до політики конфіденційності соціальної мережі, якій належить плагін. 

 

  1. Які у Вас права?


Згідно Закону України "Про захист персональних даних" від 01.06.2010 року № 2297 - VI у Вас, є право: 

6.1. Отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, включаючи інформацію про третіх осіб, яким передаються ваші персональні дані. 

6.2. Застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.

6.3. На доступ до своїх персональних даних. 

6.4. Відкликати згоду на обробку персональних даних. 

6.5. Отримувати не пізніше чим тридцять календарних днів з дня вступу запиту (окрім випадків, передбачених законом) відповідь про те, обробляються або зберігаються персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних. 

6.6. Знати про джерела збору, місцезнаходження своїх персональних даних, мети їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) власника або розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення про отримання цієї інформації уповноваженим їм особам (окрім випадків, встановлених законом). 

6.7. Пред'являти мотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних. 

6.8. Поводитися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого з прав людини або до суду. 

6.9. Пред'являти мотивовану вимогу про зміну або знищення своїх персональних даних якщо ці дані обробляються незаконно або є недостовірними. 

6.10. Вносити обмовки про обмеження права на обробку своїх персональних даних при наданні згоди. 

6.11. На захист своїх персональних даних від незаконної обробки і випадкової втрати, знищення, ушкодження у зв'язку з умисним прихованням, ненаданням або несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, які є недостовірними або що порочать честь, гідність і ділову репутацію фізичної особи. 

6.12. На захист від автоматизованого рішення, яке має правові наслідки. 

6.13. Знати механізм автоматичної обробки персональних даних. 

 

  1. Як ми зберігаємо і захищаємо інформацію?



7.1. Зберігання інформації 

Як правило, ми зберігаємо вашу особисту інформацію впродовж терміну часу, необхідного для надання вам послуг, а також для виконання наших юридичних зобов'язань. Ми зобов'язуємося на вашу вимогу видалити або анонімізувати ваші персональні дані, щоб виключити дані, що дозволяють визначити вашу особу, окрім тих випадків, коли ми згідно із законом можемо або зобов'язані зберігати певні персональні дані, включаючи наступні ситуації: 

У разі потреби зберігати персональні дані для дотримання наших юридичних зобов'язань і зобов'язань, пов'язаних з питаннями оподаткування, аудиту і бухгалтерський облік, ми зберігає необхідний персональний дані впродовж періоду, передбаченим застосовним законодавство; 
Для захисту наших законних ділових інтересів, таких як відвертання шахрайства чи забезпечення безпеки наших користувачів

7.2. Захист інформації 

Ми можемо приймати загальноприйняті в галузі процедурні і технологічні заходи. Такі заходи призначені для захисту ваших персональних даних, що дозволяють встановити особу, від втрати, несанкціонованого доступу, розголошування, зміни або знищення. Reborn може використати шифрування, протокол SSL і захист паролем для відвертання несанкціонованого доступу до вашої особистої інформації. 

Більше того, ми активно відстежуємо і впроваджуємо стандарти захисту інформації в ході нашої діяльності, зокрема: 
- надання доступу до інформації тільки тим співробітникам, яким вона потрібна для надання послуг користувачеві; 
- підписання співробітниками угод про нерозголошування; 
- підписання партнерами і зовнішніми компаніями, притягненими для виконання певних функцій, угод про нерозголошування і угод про незастосування такої інформації в яких-небудь несанкціонованих цілях; 
- зберігання особистої інформації, отриманої від користувача, в зашифрованому виді, на серверах, захищених від несанкціонованого доступу; 
- хешування інформації. 
Безпека вашої інформації має для нас величезне значення. Проте, ми не можемо гарантувати її повний захист. Якщо у вас є підстави вважати, що обмін інформацією з нами більше не є безпечним, негайно повідомте нас у письмовій формі за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

  1. Як ми оновлюємо політику конфіденційності?



Компанії REBORN може періодично вимагатися оновлювати справжню Політику конфіденційності. У такому разі REBORN публікує оновлену Політику конфіденційності на своєму сайті разом з повідомленням про її зміну, щоб ви завжди були обізнані про те, яку особисту інформацію ми можемо збирати і як ми можемо її використати. REBORN рекомендує регулярно перевіряти справжню Політику конфіденційності на наявність яких-небудь змін. Подальше використання вами цього сайту і/або надання нам вашій особистій інформації регулюватиметься умовами Політики конфіденційності, що діє на даний момент.

 

  1. Зв'язок з нами 



Дякуємо за ознайомлення з нашою Політикою конфіденційності. Якщо у вас є які-небудь питання по цій Політиці, Ви можете зв'язатися з нами: Наша поштова адреса: Україна, Київ, вул. Велика Васільківська 30В.Наш електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


 

Доставка та Повернення Товарів

Доставка Новою поштою

ПН-ПТ При замовленні до 16-00, відправлення здійснюється в той же день.
СБ-НД Відправлення здійснюється в понеділок

Після відправки ми висилаємо номер ТТН. Доставка займає 1-2 дні з моменту відправлення.

У разі відмови від товару (крім випадку виявлення браку) клієнт оплачує вартість доставки в обидві сторони.

Просимо вас оглядати замовлення у відділенні Нової Пошти.

Самовивіз

Ваше замовлення ви можете забрати самостійно за адресою:
Київ, вул. Велика Васильківська 30 в
Понеділок — субота 11.00 - 20.00

Оплата

— Накладеним платежем при отримані на Новій Пошті;
— Оплата карткою через Liqpay
— Готівкою при самовивозі

Повернення

Робимо все заради того, щоб ваші інтернет-купівлі були приємними і через те, що товари даної категорії обміну та поверненню не підлягають, відповідно до «Закону про захист прав споживачів» (Постанова Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р.), прохання врахувати це при покупці.

Якщо ви виявили брак в нашій продукції, надішліть, будь ласка фото та відеофіксацію цього факту на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Ми обов’язково обміняємо цей товар протягом 1-2 робочих днів, доставка буде за наш рахунок, назад не потрібно відправляти бракований товар.

Головна

Це твоя снікер-хімчистка

Сервіс із чищення та
відновлення взуття
повного циклу

Привіт, ми — ReBorn!
Це снікер-хімчистка, яка дарує друге життя твоїм улюбленим кросівкам і не тільки їм.

Працюємо заради того, щоб ти міг якомога довше пишатися своїми снікерами.

Надаємо увесь спектр послуг: хімчистка, фарбування, ремонт, кастомізація снікерів, туфель, черевиків.

І робимо все як для себе.

Повсякденне чи зимове — неважливо, твоє взуття в надійних руках. Дізнайся, які послуги ми надаємо, щоб реінкарнувати його до парадного стану.

Для більш точної вартості, надішли 2-3 фоточки своїх виробів будь-яким зручним месенджером

Доставка

Замовити доставку можна
за допомогою месенджера

або зателефонувати у робочий час

доставка

Доставка по  Києву нашим кур’єром - 100 грн(від 4 пар – безкоштовно)

Для усіх цінителей чистого взуття на території України – доставка здійснюється Новою Поштою за тарифами цієї чудової служби

Програма лояльності

Ми дуже полюбляємо зустрічатись
з нашими друзями,
і щоб ці зустрічі були приємніші в нас є такі пропозиції

Програма лояльності

Почистимо твою кожну 7-му пару взуття безкоштовно

Отримуй 10% знижки на всі послуги при умові оформлення нового замовлення в момент, коли отримуєш готове взуття з минулого замовлення

Менше слів — більше діла.
Дивіться результати “до й після" в нашому Інстаграмі

  • Хімчистка Кросівок

    Мета

  • Реставрація кросівок

    Мета

  • Реставрація туфель

    Мета

  • Химчистка кроссовок

    Мета

  • Фарбування кросівок

    Мета

  • Заміна підошви

    Мета

  • Ремонт задників

    Мета

  • Ремонт взуття

    Мета

Детальніше:Головна

  • Переглядів: 39006

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

 

про надання послуг хімчистки та реставрації взуття

 

 

Фізична особа – підприємець Гранкіна Анастасія Сергіївна, яка діє на підставі Виписки із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 26.06.2018р., реєстраційний номер 2 270 000 0000 021082, іменований надалі «Виконавець» з однієї сторони, пропонує фізичним особам (надалі – «Замовник») отримати послуги, передбачені цим Договором.

 

  1. Загальні положення

 

  • Даний Договір є публічним, відповідно до ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, та його умови є однакові для всіх Замовників, беззастережне прийняття умов якого вважаються акцептуванням цієї оферти Замовником, для чого Виконавець публікує цей Договір.
  • Підтвердженням повного та безумовного акцептування Договору є одна з таких дій з боку Замовника:
  • внесення Замовником плати або часткової плати за замовлені Послуги, що свідчить про прийняття ним публічної оферти;
  • передача взуття Замовником Виконавцю задля виконання Послуг у філіях Виконавця, поштою або через кур’єра;
  • заповнення електронної форми Замовником за веб-сайті Виконавця http://rbrn.com.ua/
    • Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Виконавцем оплати Замовником замовлених Послуг чи вчинення інших дій, передбачених Договором, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами.
    • Замовник дає згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримати Послуги на встановлених Виконавцем умовах з оплати замовлених Послуг.
    • Виконавець має право змінити або доповнити Договір в будь-який момент як з повідомленням Замовників, так і без нього. Чинна редакція завжди знаходиться на веб-сайті Виконавця http://rbrn.com.ua/ та у філіях Виконавця.
  1. Терміни, що використовуються в цьому Договорі

2.1.  Договір публічної оферти - публічний договір, зразок якого розміщений на веб-сайті Виконавцяhttp://rbrn.com.ua/ та у філіях Виконавця.

  • Акцепт - надання Замовником повної й безумовної згоди на укладення даного Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.
  • Послуги – послуга або декілька послуг, що надаються Виконавцем Замовнику.
  • Замовник - будь-яка дієздатна фізична особа, що акцептувала даний Договір.
  1. Предмет Договору

3.1. Виконавець зобов’язується надати Послуги із хімчистки та/або реставрації взуття та/або сумок, а Замовник прийняти та оплатити такі Послуги, на умовах цього Договору.

  1. Порядок оформлення замовлення

 

4.1. Оформлення замовлення у філії Виконавця.

4.1.1. При особистому зверненні до філії Виконавця оформлюється квитанція-договір на надання Послуг Замовнику. Виконавець формує квитанцію-договір, що містить в собі: номер і дату замовлення, ПІБ і телефон Замовника, перелік Послуг, що надаються із зазначенням їх вартості.

4.1.2. Оплата замовлення здійснюється Замовником при оформленні квитанції-договору готівковим або безготівковим способом у повному обсязі або частково. Замовник сплачує мінімум 50% (п’ятдесят відсотків) від повної вартості замовлення одразу, а залишок – після виконання Послуг. Сума авансового платежу зазначається у квитанції-договорі.

4.2. Оформлення замовлення при виклику кур'єра Виконавця за адресою Замовника.4.2.1. Для виклику кур'єра Замовник заповнює електронну форму на веб-сайті Виконавця http://rbrn.com.ua/ або зателефонувавши за номером телефону Виконавця +380687472858.  Виконавець зв'язується з Замовником по телефону протягом одного дня після надходження заявки і домовляється про дату, час та адресу приїзду кур'єра.4.2.2. По прибуттю кур'єр Виконавця забирає взуття/сумки Замовника та відвозить в офіс Виконавця. 4.2.3. Якщо Замовник відмовляється від оформлення замовлення по приїзду кур’єра або змінює час та/або місце зустрічі менше ніж за годину до призначеного часу, він сплачує 50,00 грн. (п’ятдесят гривень) за помилковий виклик кур’єра Виконавця.4.2.4. Після доставки замовлення в офіс, Виконавець протягом доби зобов'язаний зв'язатися з Замовником для узгодження Послуг, їх вартості та попередніх термінів виконання замовлення. Замовник сплачує мінімум 50% (п’ятдесят відсотків) від повної вартості замовлення одразу після погодження робіт, а залишок – після виконання Послуг. Сума авансового платежу зазначається у квитанції-договорі.4.2.5. Після виконання замовлення, Виконавець зв'язується по телефону з Замовником і погоджує дату, час і місце доставки замовлення. Замовник оплачує замовлення готівкою кур'єру Виконавця або за реквізитами карткового рахунку Виконавця.4.3. Оформлення замовлення через відправлення взуття поштою.4.3.1. Замовник має можливість відправити взуття для отримання Послуг за реквізитами Виконавця поштою.4.3.2. Виконавець протягом доби після отримання посилки поштою має зв’язатися по телефону із Замовником та погодити Послуги, їх вартість та попередні терміни виконання із Замовником. Замовник сплачує мінімум 50% (п’ятдесят відсотків) від повної вартості замовлення одразу після погодження робіт, а залишок – після виконання Послуг. Сума авансового платежу зазначається у квитанції-договорі.4.3.3. Після виконання замовлення, Виконавець відправляє взуття за поштовими реквізитами Замовника накладеним платежем з оплатою на пошті або за повною попередньою оплатою за реквізитами карткового рахунку Виконавця.4.4. Замовник розуміє, що термін виконання робіт може бути змінено чи подовжено через складність стану виробу, або властивості матеріалів виробу, або технологічні аспекти, та приймає обґрунтування Виконавця як авторитетну думку.

  1. Вартість та порядок розрахунків

5.1. Вартість Послуг визначається відповідно до прейскуранту Виконавця, що вказаний на веб-сайті Виконавця  http://rbrn.com.ua/ та розміщений у філіях Виконавця.

5.2. Вартість Послуг може відрізнятися від цін, що вказані у прейскуранті, за домовленістю Сторін.

5.3. Замовник оплачує Послуги Виконавцю на підставі цього Договору у національній валюті України – гривні – готівковим чи безготівковим способом.

5.4. Замовник має сплатити повну вартість Послуг в момент оформлення замовлення або зробити 50%-й авансовий платіж за домовленістю Сторін.

5.5. Замовник має право в будь-який час до здачі йому роботи відмовитися від виконання Договору, сплативши Виконавцю частину встановленої ним суми, що пропорційна частині виконаної роботи до повідомлення Замовником про відмову від виконання Договору. Замовник зобов'язаний також відшкодувати Виконавцю витрати, понесені ним до цього моменту з метою виконання Договору, якщо вони не входять в зазначеної частини ціни виконаної роботи.5.6. У разі, якщо Замовник оплатив Послуги під час оформлення замовлення і не задоволений якістю наданих Послуг, він оформлює претензію в письмовому вигляді і надає її Виконавцю. Виконавець протягом 5 (п’яти) календарних днів надсилає відповідь на претензію Замовнику. За погодженням Сторін, може бути проведена хіміко-технологічна або товарознавча експертиза після надання Послуг за рахунок Замовника. Сторони докладають всіх зусиль для врегулювання претензії. При досягненні рішення щодо повернення грошових коштів, Виконавець здійснює повернення готівковим або безготівковим способом (в залежності від того, яким способом Замовник спочатку оплачував замовлення).

 

6. Порядок приймання-передачі наданих Послуг 6.1. Порядок приймання-передачі наданих Послуг в офісі Виконавця.6.1.1. Після виконання замовлення, Виконавець телефонує або надсилає повідомлення Замовнику про готовність його замовлення. Замовник самостійно звертається до філії Виконавця, щоб забрати готове замовлення. 6.2. Порядок приймання-передачі наданих Послуг через кур'єра Виконавця.6.2.1. Після виконання замовлення, Виконавець зв'язується по телефону з Замовником і погоджує дату, час і місце доставки замовлення. Замовник оплачує замовлення готівкою кур'єру Виконавця або за реквізитами карткового рахунку Виконавця. 6.3. Порядок приймання-передачі наданих Послуг через поштове відправлення.6.3.1. Після виконання замовлення, Виконавець зв'язується по телефону з Замовником і погоджує поштові реквізити для відправлення замовлення. Замовник оплачує замовлення накладеним поштовим переказом або за реквізитами рахунку Виконавця, за домовленістю сторін. 6.4. Замовник зобов’язаний звернутися та забрати готове замовлення у філії Виконавця, або погодити час та місце отримання замовлення через кур’єра Виконавця протягом 7 (семи) календарних днів з дня отримання дзвінка чи повідомлення від Виконавця про готовність замовлення, або повідомити Виконавця про обставини, що не дають можливості забрати замовлення у вказаний термін та погодити новий термін отримання замовлення.6.5. У разі, якщо Замовник не звернувся за замовленням у зазначений термін та не попередив Виконавця про обставини, що впливають на можливість звернутися у вказаний термін, за кожен день такого прострочення додається тариф 50 (п’ятдесят) гривень до загальної вартості замовлення. Загальну суму за прострочення терміну забору замовлення Замовник сплачую Виконавцю під час отримання замовлення.6.6.  У разі, якщо Замовник не звернувся за замовленням протягом 90 календарних днів з дня виконання замовлення, Виконавець має право утилізувати взуття. При цьому, Замовник не звільняється від зобов’язань щодо сплати виконаних Послуг Виконавцю. Виконавець має право долучити третіх осіб до вимоги сплати боргу Замовником. 7. Права, обов'язки та відповідальність Сторін 7.1. Виконавець зобов'язаний негайно попередити Замовника і до отримання від нього відповідних вказівок призупинити виконання роботи (надання Послуг) при виявленні:- непридатності до реставрації або недоброякісності переданого Замовником виробу;- можливих несприятливих для Замовника наслідків виконання його вказівок про спосіб виконання роботи (надання Послуги);- інших незалежних від Виконавця обставин, які загрожують придатності або цілісності результатів виконуваної роботи або створюють неможливість її завершення в строк.7.2. Виконавець приступає до роботи тільки після повного узгодження плану роботи з Замовником. Замовник зобов'язаний докладно і точно викласти всі свої побажання і вимоги, щоб уникнути непорозумінь в квитанції-договорі. У разі невиконання цієї умови, претензії до результату роботи не приймаються, за умови, що робота виконана належної якості.7.3. Виконавець має право:- не приступати до роботи, призупинити її, якщо Замовник порушує свої обов'язки за цим Договором, а також вимагати відшкодування збитків;- утримати результат роботи, залишок невикористаного матеріалу при невиконанні Замовником обов'язку сплатити передбачену Договором ціну роботи;- в разі, якщо після узгодження плану роботи з Замовником, Замовник змінить думку або несвоєчасно сповістить про бажані зміни, вимагати оплати виконаної ним роботи;- відмовитись у виконанні роботи без пояснень причин або через відсутність необхідного устаткування, досвіду, або через стан чи особливості виробу.7.4. Виконавець звільняється від відповідальності за повне або часткове пошкодження матеріалів взуття, прийнятого ним від Замовника, якщо Замовник попереджений Виконавцем про особливі властивості матеріалу, які можуть негативно вплинути на його стан під часи виконання робіт. Незнання Замовником особливих властивостей матеріалу не звільняє його від відповідальності.7.5. Виконавець не несе відповідальності за неналежну експлуатацію та неправильний догляд за взуттям Замовником після отримання замовлення, а також за можливі наслідки псування взуття через вплив зовнішніх факторів як навмисних, так і не навмисних (дощ, град, сонце, механічні пошкодження, прання у пральній машинці, сушка біля обігрівачів тощо) після здачі замовлення Замовнику. В тому числі Виконавець не несе відповідальність за можливі дефекти фурнітури, що встановлюється  під час ремонту за погодженням з Замовником, тому що не є виробником фурнітури з металу чи пластику.7.6. Замовник зобов'язується надати Виконавцю всю необхідну інформацію про бажаний результат роботи.7.7. Замовник зобов'язується оплатити послуги Виконавця в повному обсязі.7.8. Замовник відповідає за неналежну якість наданого ним виробу, а також за надання виробу, обтяженого правами третіх осіб. У разі сильного зносу і старості взуття Виконавець не відповідає за можливі пошкодження та інші несприятливі наслідки в процесі роботи з ним.7.9. Замовник має право перепитувати хід і якість надання Послуг, що надаються Виконавцем, не втручаючись в його діяльність.

 

8. Особливі попередження щодо надання Послуг 8.1. Взуття, що має неповне, неправильне маркування, або відсутність такого, а також не оригінальне взуття, приймається Виконавцем тільки за згодою Замовника. За можливі наслідки чистки, реставрації та ремонту внаслідок недоліків взуття (втрата кольору, линька, пожовтіння матеріалів взуття та підошви, усадка взуття, розхитування тканини, і інші дефекти, які не залежать від Виконавця) претензії пред'являються до виробника взуття або до продавця такого взуття. Відповідальність за шкоду, заподіяну Замовнику внаслідок недостовірної або недостатньої інформації, лежить на продавцеві або виробникові взуття. Замовник погоджується з тим, що можлива втрата товарного вигляду взуття у зв'язку з проявом прихованих дефектів і недоліків, у тому числі після ремонту (реставрації) у іншому сервісі, не є виною Виконавця.8.2. Виконавець попереджає Замовника про те, що: плями від крові, фарби, рослинних масел, ліків, духів, дезодорантів, вин з добавками барвників, жирові і застарілі плями, закріплені самостійним чищенням в домашніх умовах, погано піддаються виведенню. Взуття з такими плямами приймається без гарантії виведення плям.8.3. Замовник розуміє та дає згоду на те, що вироби із замші, текстилю та нубуку можуть втратити колір під час чистки, а також можуть виліняти на інші частини взуття не через провину Виконавця.84. Замовник розуміє, що пошкоджені матеріли виробу можуть пошкодитись ще більше під час чистки чи ремонту виробу. Виконавець в свою чергу дотримується технологій та сумлінно виконує роботи, і робить все можливе, щоб такого не відбулось.8.5. Виконавець приймає вироби до ремонту тільки в чистому вигляді.8.6. Виконавець приймає вироби на фарбування чи реставрацію виключно в комплексі з чисткою, Замовник розуміє, що для гарного тривалого результату виріб має бути належним чином почищено та підготовлено, а потім вже пофарбовано. У разі відмови від чищення Замовником Виконавець не несе жодної відповідальності за результат роботи та її тривалість.8.7. При наявності на взутті незнімної фурнітури і деталей з штучних матеріалів Виконавець знімає з себе відповідальність в разі їх пошкодження і втрати виробом товарного вигляду.8.8. Виконавець попереджає Замовника про те, що деякі види шкіри (наприклад, сафьяно, анілін, лакова тощо) неможливо відновити повністю або частково, або структура, колір шкіри тощо можуть змінитись під час чистки чи фарбування, та пропонує можливі варіанти робіт для покращення стану виробу або відмовляє в роботі з ним, щоб не погіршити ситуацію. Замовник розуміє та приймає такі ризики на себе.8.9. Зауваження щодо якості наданих Послуг можуть бути пред'явлені Замовником тільки в момент приймання-передачі замовлення.8.10. Виконавець попереджає, що гарантійний термін на ремонтні та реставраційні роботи становить не більше 1 (одного) календарного місяця з моменту виконання замовлення. Виконавець не надає гарантії на деякі Послуги, зокрема на чистку виробів, фарбування бокової частини підошви взуття, проклейку пластикових та деяких гумових деталей взуття, ремонт повітряних балонів взуття, фарбування тканини, штучних та синтетичних матеріалів, фарбування раніше пофарбованих неналежним чином виробів та інше, та повідомляє про таке Замовника під час оформлення замовлення. Ризики, в такому разі пов’язані з нетривалим строком деяких видів реставрації та ремонту, приймає на себе Замовник.

 

9. Вирішення суперечок 9.1. Розбіжності, які можуть виникнути між Сторонами у зв'язку з виконанням цього Договору, вирішуються шляхом переговорів на підставі виставленої письмової претензії. Термін розгляду претензії – 5 (п’ять) днів з дати її вручення Виконавцю.9.2. Якщо суперечка між Сторонами не буде розв’язана в претензійному порядку, будь-яка із Сторін має право звернутися за розв’язанням суперечки в суд за місцем знаходження Виконавця. 10. Форс-мажорні обставини 10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань, що передбачені даним Договором, якщо воно виникло внаслідок форс-мажорних обставин.10.2. Під форс-мажорними обставинами у даному Договорі розуміються будь-які обставини, що виникли поза волею або всупереч волі чи бажанню Сторін і яких не можна передбачити чи уникнути, включаючи: військові дії, громадські заворушення, епідемії, блокаду, землетруси, повені, пожежі, а також рішення чи приписи органів державної влади та управління держави, резидентом якої є Замовник, або держави, резидентом якої є Виконавець, внаслідок яких на Сторони (або одну із Сторін) покладатимуться додаткові обов'язки чи встановлюватимуться до даткові обмеження і які роблять неможливим подальше повне або часткове виконання Договору, а також інші дії чи події, що існують поза волею Сторін.10.3. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше трьох місяців поспіль, то кожна із Сторін матиме право відмовитись від подальшого виконання зобов'язань за цим Договором і, в такому разі, жодна із Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків.

 

11. Заключні положення 11.1. Даний Договір публічної оферти, на умовах якого Виконавцем в інтересах Замовника виконуються роботи, розміщений на сайті Виконавця http://rbrn.com.ua/11.2. Сторони зобов’язуються забезпечити  захист персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року №2297-VI, забезпечити належний захист персональних даних від незаконної обробки, а також від незаконного доступу до них, в тому числі вжиття необхідних заходів щодо недопущення розголошення персональних даних Замовника  та/або іншими уповноваженими особами Сторін, яким такі персональні дані було довірено або які стали їм відомі у зв’язку з виконанням обов’язків за цим Договором.11.3. Замовник згоден отримувати рекламні повідомлення від снікер-хімчистки Reborn на мобільний телефонний номер та електронну адресу, надані ним Виконавцю. У разі, якщо Замовник бажає відмовитися від рекламних повідомлень, він повинен направити запит на електронну адресу Виконавця Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.11.4. Замовник згоден з тим, що Виконавець може використовувати фото чи відеоматеріали, зроблені з його виробом під час виконання робіт, задля рекламування своїх Послуг.11.5. Виконавцем за цим Договором є:

Фізична особа-підприємець Гранкіна Анастасія Сергіївна.

Адреса офісу Виконавця: м. Київ, вул. Велика Васильківська 30В.

Контактний телефон: +380687472858.

 

Про нас

ReBorn — це плід декількох щирих поціновувачів снікерів, Валерія та Насті.

Спершу була лише ідея підтримувати улюблені кроси снікерхедів у достойному вигляді. Але згодом ми зрозуміли, що смаки людей у взутті дуже різні. Як і асортимент наших послуг.

Ми любимо те, чим займаємося. Тому враховуємо всі побажання клієнтів та дуже уважні до деталей. Особливо любимо працювати з унікальними раритетними парами.

Чищення в нас винятково крафтове, ручне. Використовуємо сучасні технології, але екологічні засоби.

Ми з повагою ставимося і до клієнта, і до його взуття. Твоя улюблена пара в надійних руках.

Щоб ти швидше отримав свою реінкарновану пару, ми маємо Guest Room у самому серці Києва і доставку.

Наша команда

  • Валерій

    Засновник, Наш гуру з чистки снікерів

    Вільний час приділяє баскетболу, музиці, кіно та коханій дружині :)
  • Анастасія

    Засновник, Ідеолог бренду

    Любить подорожувати, радіти життю, читати та желейних хробачків :Р
  • Аліна

    Адміністратор геструму

    Якщо ви не бачити її за ресепшн у Reborn, тоді вона найшвидше за все варить мило або змішує скраби #кіт_миловар. Можливо, читає книгу або готує щось смачненьке:) чи приборкує двох котів)
  • Женя

    Адміністратор геструму

    Колись давно він був клієнтом Reborn, потім - майстром в Reborn, а тепер завідує нашим офісом!) Також Женя мріє бути амбасадором бренду Puma, фанатіє від марки Alfa Romeo та не любить чомусь BMW????????
  • Алекс

    Маркетолог

    Якщо ви зацікавились цим описом, то швидше за все - це заслуга Алекса. Змінив свій «Секс. Наркотики. Рок-н-Рол» на «ЗСЖ. Курочка. Кохання».

Детальніше:Про нас

  • Переглядів: 3295

Більше статей...

telegram viber