Выберите свой город
Выбор города поможет предоставить способы доставки и методы отправления Вашей пары обуви нам
Киев
Харьков
Запорожье
Одесса
Днепр
Львов
Если Вы проживаете в другом населённом пункте Украины
ПОДТВЕРДИТЬ
UA
EN
ГОЛОВНА
Політика конфіденційності снікер-хімчистки

СТАТЬИ
2021-01-11 16:20
З метою підвищення якості обслуговування та безпеки зберігання даних наших клієнтів, інформуємо Вас про те, які саме дані будуть збиратись та використовуватись на нашому сайті

rbrn.com.ua (надалі за текстом політик конфіденційності - сайт). Снікер-хімчистка "Reborn" з повагою ставиться до конфіденційної інформації будь-якої особи, яка відвідує Сайт, тому на підставі вимог чинного законодавства України компанією було підготовлено цей документ (далі - Політика).

Ця Політика не поширюється на сайти, перехід на які здійснюється за допомогою гіперпосилань, розміщених на нашому сайті. Повідомляємо, що ми застосовуємо файли cookie. З кожним Вашим відвідуванням нашого сайту ми можемо збирати інформацію, що стосується пристроїв, які ви використовуєте, і мереж, до яких приєднуєтеся, коли користуєтеся нашими сервісами. Це може включати таку інформацію, як: IP-адреса, інформація для входу в обліковий запис, тип браузера і версія, тип і вид плагінів браузера, операційна система і платформа, інформація про Ваші відвідування, в тому числі, маршрут переміщення по URL - адреса, продукти, які Ви переглядали або шукали, помилки завантаження, довжина відвідування певних сторінок тощо. Ми збираємо таку інформацію шляхом використання різних технологій, у тому числі, cookie. Файли cookie - це невеликі блоки даних, які розміщуються на тимчасове зберігання на жорсткий диск вашого комп’ютера або в мобільний пристрій для того, щоб Ви могли більш ефективно користуватися нашим сайтом. Таким чином, Ви надаєте згоду на обробку персональних даних, що дозволяє нам використовувати файли cookie кожного разу, коли Ви користуєтеся нашим сайтом.

Перелік персональних даних
Перелік персональних даних користувачів, які можуть бути зібрані, збережені і використані при роботі з сайтом:
- Ваші прізвище, ім’я та по батькові, ідентифікаційний номер, адреса, номер телефону, електронна адреса або інші контактні дані;
- інформація про Ваш комп’ютер, включаючи IP-адресу, географічне розташування, тип і версію браузера і операційну систему;
- інформація про Ваших відвідин і використання сайту, включаючи тривалість відвідування, перегляди сторінок і шляхи навігації по сайту тощо;
- інформація, яку Ви вводите при використанні послуг на нашому сайті;
- інформація про проведення розрахункових операцій, банківських рахунків, тощо;
- інформація, що міститься в будь-яких повідомленнях, які ви відправляєте нам по електронній пошті або через наш сайт, включаючи його комунікаційний контент і метадані;
- будь-яку іншу особисту інформацію, яку ви нам надсилаєте і вносите під час реєстрації на нашому сайті.

Персональні дані надані Вами через сайт, будуть використовуватися для наступних цілей: - адміністрування нашого сайту і бізнесу;
- персоналізація нашого сайту для Вас, дозволяючи використовувати наші послуги на нашому сайті;
- подання заяв, рахунків і нагадувань про стягнення платежів;
- відправка Вам повідомлень;
- відправлення повідомлень по електронній пошті, які Ви спеціально запросили;
- надання третім сторонам статистичної інформації про наших користувачів (але це треті сторони не зможуть ідентифікувати будь-якого окремого користувача від цієї інформації);
- розгляд запитів і скарг, зроблених Вами або про Вас з приводу Сайту;
- забезпечення безпеки Сайту та запобігання шахрайству;
- перевірка дотримання умов, що регулюють використання Сайту (включаючи моніторинг особистих повідомлень, відправлених через нашу службу обміну особистими повідомленнями на Сайті);
- а також інші види використання.

Крім того, ми використовуємо Ваші персональні дані в маркетингових цілях відповідно до закону. При використанні Ваших персональних даних для прямого маркетингу (комерційна розсилка і маркетингові повідомлення про нові продукти, послуги та пропозиції, які, на нашу думку, будуть вам цікаві), ми включаємо посилання, перейшовши за якими ви можете відмовитися від підписки на такі повідомлення в майбутньому.

Доступ до Ваших персональних даних
Ми маємо право розкрити Вашу особисту інформацію у виняткових випадках тільки для цілей, викладених в цій Політиці, будь-який з наших співробітників, посадових осіб, страховиків, професійних консультантів, агентів, постачальників, субпідрядників, тощо, а також іншим юридичним особам, які здійснюють подібну господарську діяльність. Персональні дані можуть бути передані третім особам в наступних випадках: - надання Вами однозначної згоди на таку передачу; - необхідність укладення або виконання угоди між нами і третьою особою на Вашу користь; - за обґрунтованими запитами державних органів, які мають право вимагати і одержувати такі дані та інформацію. За винятком випадків, передбачених у цій Політиці, ми зобов’язуємося не надавати вашу особисту інформацію третім особам.

Період зберігання персональних даних
Вашу згоду на обробку персональних даних діє протягом невизначеного терміну. Ви можете вимагати виправлення будь-яких невірних персональних даних про Вас, Ви маєте право вимагати видалення Ваших персональних даних. Для реалізації зазначених чи інших прав, Вам необхідно звернутися до нас з письмовою заявою, спрямованою на наступну електронну адресу:

rbrn.ua@gmail.com Але звертаємо Вашу увагу, що робота деяких можливостей сайту для яких необхідна наявність Ваших персональних даних, може бути припинена з моменту їх видалення. Якщо у Вас є скарга з будь-якого обробки Ваших персональних даних, Ви можете звернутися на наступну електронну адресу:

rbrn.ua@gmail.com

Безпека даних
Повідомляємо Вам, що для захисту Ваших персональних даних вжито всіх необхідних заходів від несанкціонованого доступу, зміни, розкриття чи знищення із застосуванням відповідних технічних і організаційних інструментів. Ви несете відповідальність за те, щоб пароль, який використовується для доступу до нашого сайту, був конфіденційним. Ми не будемо питати у Вас пароль (крім випадків, коли Ви входите на Сайт).

Зміни в умови Політики
На сайті можуть змінитися умови політики. В такому випадку необхідно періодично переглядати сайт. Всі зміни вступають в силу з моменту їх опублікування. Продовжуючи, використовувати сайт, Ви підтверджує згоду з новими умовами Політики в редакції, чинній на момент використання Сайту.

Контактна інформація
Якщо у Вас виникнуть будь-які питання щодо нашої Політики, Ви можете звернутися до нас за наступною адресою:

rbrn.ua@gmail.com , або у формі зворотного зв’язку на сайті.

ДАЛЬШЕ ЧИТАЕМ
Тренд: чому дизайнери роблять брудні кросівки?

Тренд брудних кросів – ніж у серце, нічний жах для таких чистьох, як Reborn. Але давайте розберемося, що це і навіщо.
Снікерхеди славляться тим, що дуже турбуються про зовнішній вигляд і чистоту свого взуття. Зрештою, якщо ти так настирно ганявся за рідкісною парою, місяцями харчувався заради неї швидко-локшиною, щоб вбухати в ті кроси купу зекономленого бабла, то якось дивно не поводитися з ними дуже охайно. Крім того, якщо ти той снікерхед, який бачить у кросах інвестицію, то ти точно знаєш, що поношені кроси гарно не перепродаси. Кроси для снікерхеда – це релігія, і відосики та статті з порадами, як доглядати за ними і чистити їх – його євангеліє. Ви знали, що існують спеціальні шафи, де підтримується необхідна температура і рівень вологи, щоб кросівкам було комфортно там стояти? А вони таки існують.
І при цьому усьому дизайнери створюють брудні кроси? Так. Сучасні тенденції руйнують усе святе, в тому числі й те, що казала ваша мама: «Завжди тримай взуття чистим!» І це не випадковість.
Одним з першопрохідців був Еді Сліман, який на показі чоловічої колекції Saint Laurent Spring/Summer 2016 відправив на подіум гурт хлопців, одягнених так, наче то їм Курт Кобейн після свого турне по Америці шмотки подарував. Взуття було відповідним. Але воно так добре вписалося в образ, що ніхто зародок нового тренду не помітив. «Брудні кросівки» чекали другого виходу.
І він не забарився. Вже у вересні 2016 італійський бренд Golden Goose запропонував охочим кеди з дірками, потертостями і кусками липкої стрічки за якісь там $600. Особливого в них теж нічого такого не було, і публіка знов збиралася не помітити їх… Але тут до гри приєдналися Vetements, Balenciaga і навіть Gucci. Йшов 2017 рік.
І вже на Gucci Resort 18 з’явилися нові кросівки, створені виключно під впливом нового тренду, що вже набрав сили. Алессандро Мікеле, креативний директор і модельєр пояснив: «Я просто згадав пару кросівок, яку тато зберігає у гаражі на випадок, коли настане час косити газон».

З позиції психології взуття є потужним розпізнавальним символом. У фільмі «Форрест Гамп» була фраза: «Моя мама завжди казала, що про людину багато чого можна сказати, поглянувши на її взуття: куди вона йде, звідки прийшла». З цікавості можете навіть загуглити запити «Що моє взуття каже про мене» чи «Что моя обувь говорит обо мне» чи «What your shoes say about your personality», і отримаєте десятки статей, що пояснюють, в тому числі й на документальному рівні, взаємозв’язок між взуттям та характером. А доцент психології Коледжу Веллсі, Анджела Банс, одна з авторок статті «Взуття як джерело перших вражень», відмічає, що менш бездоганний зовнішній вигляд не означає просту неохайність. «Наші дослідження показали, що акуратне взуття «з коробки» може корелювати з людиною тривожною, добросовісною та політично консервативною. Таким чином, вибір на користь «брудного взуття» цілком може означати спробу зобразити спокій, байдужість і політичну ліберальність».

Отако-от, друзі, навіть про політичні вподобання психологи судять за взуттям! Втім, політика там чи ні, але цей тренд однозначно став перевертати в головах людей поняття про розкіш. Можливо, це просто дизайнерський жарт, який скоро набридне покупцям. Можливо, самоіронія самих покупців. Бо купити потаскані кроси за 600 зелених – це та ще іронія, погодьтеся. Можливо, це спосіб заявити про свою індивідуальність – як Депп зі своїми татуюваннями-«позначками життя» чи Кіану Рівз, який роками не міняв взуття, доки підошва не відвалювалася. Та ми, Reborn, все ж лишаємося прихильниками чистих кросів, і завжди напоготові зробити їх для вас такими. Навіть якщо ви купили їх вже «трендовими».
Написано з використанням матеріалів vogue.com

2019-12-17 11:26
ВАКАНСІЯ МАРКЕТОЛОГ

Привіт, маркетолог, у нас є дещо для тебе!
Ти можеш реалізувати цікавий проект, прокачати свій скілл і заробити грошей! Ми, Reborn, є лідерами на українському ринку по відновленню кросівок, а також будь-якого іншого взуття. Майстри Reborn професійно чистять, реставрують і фарбують взуття, повертаючи йому свій первісний вигляд.
Нам в команду потрібен професійний маркетолог, який з'єднає воєдино всі наші online (SMM, SEO, PPC ...) і offline активності. Людина, яка не тільки знає значення цих слів, а і з їх допомогою збільшить продажі!

Супер маркетолог, такий як ти, здатний розробити маркетингову стратегію і впровадити її, отримавши видатний результат.

Які професійні вимоги до тебе:
• Ти у маркетингу більше 2 років і твоя робота приносить компанії прибуток;
• Розумієш, що таке бренд, і знаєш відмінності роботи онлайн і оффлайн маркетингу;
• «Маркетингова стратегія» для тебе це покроковий план дій, а не абстрактна фраза для клієнта;
• Вмієш грамотно ставити ТЗ підрядникам і контролювати цих ледачих дармоїдів;
• Пишеш прості і зрозумілі тексти, які чіпляють;
• Вмієш аналізувати свою роботу, повернення інвестицій і взагалі інформацію.
Якщо ти підходиш під ці вимоги — запрошуємо тебе в наш колектив. Це дружна сім'я, і ти можеш стати її частиною!

Що цінуємо в людях:
• Цілеспрямованість;
• Зібраність і увага до деталей;
• Впевненість у своїх силах;
• Вміння планувати і приводити плани в життя.

Перевагою буде, якщо:
• Є досвід у продажах;
• Гарна англійська.

Що ми пропонуємо:

1. З/п від 12000 грн./міс + бонус, за результат;
2. Офіс 1 хвилина від метро Льва Толстого;
3. Повний робочий день;
4. Безкоштовну чистку твого взуття))

А головне — роботу в компанії зі змістом і можливість реалізувати себе. Ми змінюємо світ на краще, пропагуючи правильне споживання і чисте взуття))

Надсилай резюме на пошту rbrn.ua@gmail.com або телефонуй:
+38 (063) 6525105 Анастасія,
+38 (096) 9065506 Валерій.

НОВОСТИ
2020-01-12 15:49
ПОЗВОНИТЬ НАМ
+380687472858
НАША ПОЧТА
rbrn.ua@gmail.com
НАШ АДРЕС
Вул. Велика Васильківська, 30В, Київ, 02000
ЧАСЫ РАБОТЫ ШОУРУМА
ВТ - СБ (11:00 - 20:00)
ВС - ПН - Выходной
Остались вопросы?
Написать нам
Хочеш взнати чим не слід чистити своє взуття?
1