Выберите свой город
Выбор города поможет предоставить способы доставки и методы отправления Вашей пары обуви нам
Киев
Харьков
Запорожье
Одесса
Днепр
Львов
Если Вы проживаете в другом населённом пункте Украины
ПОДТВЕРДИТЬ
UA
EN
ГОЛОВНА
«Вони справжні!»: оригінальні кросівки, які виглядають, як фейк

СТАТЬИ
2020-03-22 18:37
Ми багато говоримо про те, як відрізнити оригінальні кроси від фейку. Та існують моделі, що виглядають вражаюче фейково, але при цьому є найсправжнісінькими заводськими оригами.

Індустрія кросівок продовжує рости щодня, включно із сегментом перепродажів. Звичайний інтерес до модного взуття виріс у величезний ринок, що зараз оцінюється у 6 мільярдів доларів, згідно даних StockX. Та й сам StockX, великий інтернет-майданчик продажу кросів, вже оцінюється у 1 мільярд баксів. Якщо вірити прогнозам аналітиків, то до 2025 року об’єм ринку складе вже 95 мільярдів.

Та поки снікерхеди вистежують й полюють на чергову супер-лімітовану колаборацію, найпростішими для купівлі лишаються ті кроси, для яких не потрібен застосунок SNKRS, аби їх забрати. Їх можна знайти у всіх магазинах бренду, а також у різноманітних торгових центрах.

Ці кросівки не мають мега-крутих наворотів і, скоріше, намагаються бути схожими на інші, ніж виділяються індивідуальним дизайном. Їхня ціна рідко перевищує 80 доларів, і, вперше глянувши на них, навіть очікуєш, що вони приїхали прямим рейсом з AliExpress із красномовним adibas або Nkie, приліпленим десь збоку.

Але ні, все ж це справжні Adidas і Nike. Це такі моделі, заради яких бренди спрощують свої дизайни, аби створити економічні версії для масового споживача. Снікерхеди зі стажем або колекціонери навіть не глянуть в їхній бік, але це взуття підходить для більшої частини населення. Навколо них жодного хайпу, вони не вражають якимись надзвичайними колорвеями, формою підошви чи особливо цікавою шнурівкою. Це просто кросівки. Для тих, хто шукає якісні зручні спортивні кроси виключно заради кросів, ці економ-варіанти підійдуть ідеально.

У перші місяці 2019 року такі моделі, як Nike Tanjun (бестселер в 2017 і 2018 роках) та Vans Old Skool стали найприбутковішими при перепродажу — згідно нещодавніх досліджень ринку фірмою NPD. Співробітник NPD, Метт Пауел, повідомив видавництву Put This On, що середня ціна на чоловіче взуття у 2018 році була приблизно 70 доларів. Це означає, що більшість покупців приходила не в Foot Locker (це роздрібний магазин брендового спортивного взуття), а в звичайні недорогі магазини.

choose

На перший погляд може здатися, що усі ці кросівки усього лише прикидаються своїми дорожчими прототипами, просто не мають таких складних і дорогих елементів та матеріалів. Втім, NPD зауважує, що це продажі особливо дорогих моделей знижуються, оскільки покупці надають перевагу більш простим та класичним моделям. І згадані вище кросівки якраз відповідають цьому опису.

Якщо ви не та людина, яка проводить кожні вихідні онлайн, щоб вхопити новий реліз, вам байдуже, наскільки «круте» те, у що ви взуті, і снікерхедом вас не назвеш, ці моделі підійдуть вам. Простий дизайн Nike Tanjun і Vans — вже сам по собі досить вагомий аргумент для покупки, якщо вам просто потрібні зручні кросівки від бренду, якому можна довіряти.

Деякі з цих простих моделей можна знайти на офіційних сайтах брендів. Але найпростіше просто навідатися до фірмових магазинів снікерів у вашому місті. Якщо їх немає на полицях, запитайте про їхню наявність на складі, в несортованих коробках. Так, друзі, економ-моделі не приносять магазинам достатньо прибутку, тому іноді магазини просто не бачать сенсу займати ними полиці. І таких моделей не одна, не дві, а набагато більше.
Перерахуємо декілька. Як і Ward, Vans Asher — це копія однієї з класичних моделей бренду, тільки, звісно, значно дешевша.

ebernon
А Nike Ebernon виглядають так, наче ви змішали разом Air Jordan 1 і Air Force 1.

liga
Кроси PUMA Super Liga трохи нагадують кросівки свого «ворога» — снікери Samba від adidas.

Adidas-grant
Бренд трьох смужок, в свою чергу, продає пару Grand Court, яка завжди належала лише йому, про що вони особливо не базікали.

Duramo
Є в adidas також і Duramo, така собі бюджетна копія Ultraboost, тільки, зрозуміло, без відповідного логотипу.

Варто розуміти, що бренди потребують дешевих кросівок. Nike, наприклад, не може витратити увесь бюджет на колаборацію із Тревісом Скоттом. Навпаки, йому потрібно захопити якомога більшу аудиторію. Їм потрібно врахувати усі смаки і всі розміри сум, які споживачі готові витратити. І тут вже неважливо, коштують ці кросівки 65 чи 165 доларів. Головне, що їх купують. Нові, буквально проривні моделі зазвичай виходять на ринок дуже лімітованою кількістю і створюють багато галасу серед найвідданіших фанів бренду та найгрошовитіших покупців. Але в той же самий час недорогі кроси повільно, але впевнено просувають бренд на ринку. Хайп закінчиться, а прості товари залишаться.
ДАЛЬШЕ ЧИТАЕМ
Історія народження ReBorn

У цьому лонгріді ми, любі наші гості, поділимося, звідки ж узявся ReBorn.

Спочатку було слово. І слово це було: «Всьо. Набридло працювати на чужих людей на роботі, яка більше не чіпляє». Ваші покірні слуги, Валера і Настя, у якийсь момент зловили себе на тому, що колишня PM-сфера вже не цікавить і не приносить задоволення. І почали думати, що б такого свого відкрити.
Дорогою додому в метро ми обдумували різні варіанти. Доки в Насті не майнула цікава думка: експрес-чистка взуття. Як в давнину, знаєте, коли чистильники з валізкою і підставкою за монетку відчищали й полірували взуття зайнятим джентльменам. Заряджені ентузіазмом, ми побігли обдзвонювати ресторани, торгівельні центри… І без жодного відгуку. Тоді ми сіли і обдумали ідею ще раз. З другого погляду ідея виявилася зовсім не рентабельною. Доходи від такої послуги не покрили б ані оренду, ані зарплату працівникам. Це був би не окремий сервіс, а просто додаткова плюшка ресторану за бажанням клієнта.

Наш ентузіазм трохи згас. Але не надовго. Кажуть, те, що ти шукаєш, теж шукає тебе. І мені випадково у інстаграмі трапилася сторіз, де хлопак вихвалявся кросами, які щойно забрав зі снікер-хімчистки, правда у Москві. Ось воно! Зважаючи на те, що ми із Настею дуже не байдужі до кросів, це явно був знак долі. Був далекий березень 2017. Увесь квітень ми готувалися, а першого травня, як справжні трудяжки, відкрилися.

Звісно, легко не було. Намагаючись підстрахуватися, ми поєднували нашу хімчистку з основною роботою. Нас вистачило на чотири місяці. Сон по три години та інша жесть. Працювати в такому режимі стало неможливим фізично. Тож ми остаточно попрощалися з минулим і сміливо вступили у світ чистого взуття.
Не те, щоб він чекав на нас із розкритими обіймами. Ми починали в буквальному сенсі з чистого листка. Працювали онлайн, через соцмережі, оффлайн була тільки доставка, а ще участь у різних заходах: забігах, фестивалях тощо. Справу мали лише з кросівками і кедами. З послуг – тільки чищення та фарбування.

Своє перше замовлення ми отримали у перший же день. Вважаємо це великою удачею і досі пам’ятаємо його. Воно надійшло від Настиної приятельки, яка, почувши про нашу справу, зраділа: «О, прикольно, у нас є, що вам здати». Це були білі шкіряні адідаси, god bless them. На той час ми не мали особливого досвіду, чистили самі, як вміли. Бо тоді в нас ще не було нашого гуру і наставника.

Без долі тут теж явно не обійшлося, адже на той момент про професійне чищення взуття інфи у мережі майже не було: хіба що статті та трохи ютубу. Ми шукали будь-що: технолога, спеціаліста, навіть ходили до великої хімчистки з чанами і компресорами. Усе було не про наш бізнес. І тут знов-таки у соцмережах знайшли хлопака з Білорусі, який відкрив снікер-хімчистку у своєму місті. Ми з ним зв’язалися, познайомилися, купили навчання. Протягом місяця тестували усі його кейси, навчалися з його досвіду. Поступово набиралися досвіду самі, вивчали особливості, знаходили фішки, винаходили лайфхаки.
Що маємо зараз? Хімчистку повного циклу з двома гест-румами у центрі Києва, маємо доставку, бо поважаємо вас і цінуємо ваш час. Працюємо тепер не лише зі снікерами, а й з будь-яким взуттям. Хоч капці, хоч угги приносьте, дамо раду усьому. Ми чистимо, ремонтуємо, відновлюємо, фарбуємо і навіть кастом можемо зробити. Цінуємо нашу репутацію та думку клієнта про нас, тож практикуємо індивідуальний підхід. Приймаючи ваше взуття, обговоримо усі послуги, які знадобляться для його відновлення, повідомимо ціну, узгодимо усе і лише тоді візьмемо його в роботу. Словом, обслуговуємо так, як хотіли б, щоб обслуговували нас. Ну, й раз вже пішла мова про цінності, то ще один пункт філософії Reborn – екологічність. Ви знали, що щороку у світі виробляють 20 мільярдів пар взуття? З них 300 млн опиняється на звалищах. І не лише через зношеність – люди просто не морочаться. Немодну пару викинули, пішли купили нову. А між тим, виробництво однієї пари кросів - це 13 кг вуглекислого газу в атмосферу. Множимо це на 20 мільярдів… і намагаємося не думати, на що дуже скоро перетвориться наша планета, якщо не зменшимо обороти. Тож, френдз, будьте усвідомленими. Перш, ніж бігти по нову пару, перегляньте старі. І приносьте нам навіть найубитіші і найбезнадійніші шузи, ми зробимо усе можливе, щоб реінкарнувати їх. Плями – виведемо, замшу відчистимо, підошву підлатаємо, травмовані шви підшиємо, поганий запах приберемо, немодне і обридле кастомізуємо так, що люди будуть бігати за вами і питати, де взяли. Ми вміємо. До речі, ми розробили наші власні засоби для чищення – пінки, щітки для різних типів шузів, і ця продукція еко-френдлі.
Тож будьте з Reborn, а ми продовжимо працювати на радість вам і вашим снікерам.

СТАТЬИ
2019-10-07 09:51
ПОЗВОНИТЬ НАМ
+380687472858
НАША ПОЧТА
rbrn.ua@gmail.com
НАШ АДРЕС
Вул. Велика Васильківська, 30В, Київ, 02000
ЧАСЫ РАБОТЫ ШОУРУМА
ВТ - СБ (11:00 - 20:00)
ВС - ПН - Выходной
Остались вопросы?
Написать нам
Хочеш взнати чим не слід чистити своє взуття?
1