Выберите свой город
Выбор города поможет предоставить способы доставки и методы отправления Вашей пары обуви нам
Киев
Харьков
Запорожье
Одесса
Днепр
Львов
Если Вы проживаете в другом населённом пункте Украины
ПОДТВЕРДИТЬ
UA
EN
ГОЛОВНА
«Вони справжні!»: оригінальні кросівки, які виглядають, як фейк

СТАТЬИ
2020-03-22 18:37
Ми багато говоримо про те, як відрізнити оригінальні кроси від фейку. Та існують моделі, що виглядають вражаюче фейково, але при цьому є найсправжнісінькими заводськими оригами.

Індустрія кросівок продовжує рости щодня, включно із сегментом перепродажів. Звичайний інтерес до модного взуття виріс у величезний ринок, що зараз оцінюється у 6 мільярдів доларів, згідно даних StockX. Та й сам StockX, великий інтернет-майданчик продажу кросів, вже оцінюється у 1 мільярд баксів. Якщо вірити прогнозам аналітиків, то до 2025 року об’єм ринку складе вже 95 мільярдів.

Та поки снікерхеди вистежують й полюють на чергову супер-лімітовану колаборацію, найпростішими для купівлі лишаються ті кроси, для яких не потрібен застосунок SNKRS, аби їх забрати. Їх можна знайти у всіх магазинах бренду, а також у різноманітних торгових центрах.

Ці кросівки не мають мега-крутих наворотів і, скоріше, намагаються бути схожими на інші, ніж виділяються індивідуальним дизайном. Їхня ціна рідко перевищує 80 доларів, і, вперше глянувши на них, навіть очікуєш, що вони приїхали прямим рейсом з AliExpress із красномовним adibas або Nkie, приліпленим десь збоку.

Але ні, все ж це справжні Adidas і Nike. Це такі моделі, заради яких бренди спрощують свої дизайни, аби створити економічні версії для масового споживача. Снікерхеди зі стажем або колекціонери навіть не глянуть в їхній бік, але це взуття підходить для більшої частини населення. Навколо них жодного хайпу, вони не вражають якимись надзвичайними колорвеями, формою підошви чи особливо цікавою шнурівкою. Це просто кросівки. Для тих, хто шукає якісні зручні спортивні кроси виключно заради кросів, ці економ-варіанти підійдуть ідеально.

У перші місяці 2019 року такі моделі, як Nike Tanjun (бестселер в 2017 і 2018 роках) та Vans Old Skool стали найприбутковішими при перепродажу — згідно нещодавніх досліджень ринку фірмою NPD. Співробітник NPD, Метт Пауел, повідомив видавництву Put This On, що середня ціна на чоловіче взуття у 2018 році була приблизно 70 доларів. Це означає, що більшість покупців приходила не в Foot Locker (це роздрібний магазин брендового спортивного взуття), а в звичайні недорогі магазини.

choose

На перший погляд може здатися, що усі ці кросівки усього лише прикидаються своїми дорожчими прототипами, просто не мають таких складних і дорогих елементів та матеріалів. Втім, NPD зауважує, що це продажі особливо дорогих моделей знижуються, оскільки покупці надають перевагу більш простим та класичним моделям. І згадані вище кросівки якраз відповідають цьому опису.

Якщо ви не та людина, яка проводить кожні вихідні онлайн, щоб вхопити новий реліз, вам байдуже, наскільки «круте» те, у що ви взуті, і снікерхедом вас не назвеш, ці моделі підійдуть вам. Простий дизайн Nike Tanjun і Vans — вже сам по собі досить вагомий аргумент для покупки, якщо вам просто потрібні зручні кросівки від бренду, якому можна довіряти.

Деякі з цих простих моделей можна знайти на офіційних сайтах брендів. Але найпростіше просто навідатися до фірмових магазинів снікерів у вашому місті. Якщо їх немає на полицях, запитайте про їхню наявність на складі, в несортованих коробках. Так, друзі, економ-моделі не приносять магазинам достатньо прибутку, тому іноді магазини просто не бачать сенсу займати ними полиці. І таких моделей не одна, не дві, а набагато більше.
Перерахуємо декілька. Як і Ward, Vans Asher — це копія однієї з класичних моделей бренду, тільки, звісно, значно дешевша.

ebernon
А Nike Ebernon виглядають так, наче ви змішали разом Air Jordan 1 і Air Force 1.

liga
Кроси PUMA Super Liga трохи нагадують кросівки свого «ворога» — снікери Samba від adidas.

Adidas-grant
Бренд трьох смужок, в свою чергу, продає пару Grand Court, яка завжди належала лише йому, про що вони особливо не базікали.

Duramo
Є в adidas також і Duramo, така собі бюджетна копія Ultraboost, тільки, зрозуміло, без відповідного логотипу.

Варто розуміти, що бренди потребують дешевих кросівок. Nike, наприклад, не може витратити увесь бюджет на колаборацію із Тревісом Скоттом. Навпаки, йому потрібно захопити якомога більшу аудиторію. Їм потрібно врахувати усі смаки і всі розміри сум, які споживачі готові витратити. І тут вже неважливо, коштують ці кросівки 65 чи 165 доларів. Головне, що їх купують. Нові, буквально проривні моделі зазвичай виходять на ринок дуже лімітованою кількістю і створюють багато галасу серед найвідданіших фанів бренду та найгрошовитіших покупців. Але в той же самий час недорогі кроси повільно, але впевнено просувають бренд на ринку. Хайп закінчиться, а прості товари залишаться.
ДАЛЬШЕ ЧИТАЕМ
ВАКАНСІЯ МАРКЕТОЛОГ

Привіт, маркетолог, у нас є дещо для тебе!
Ти можеш реалізувати цікавий проект, прокачати свій скілл і заробити грошей! Ми, Reborn, є лідерами на українському ринку по відновленню кросівок, а також будь-якого іншого взуття. Майстри Reborn професійно чистять, реставрують і фарбують взуття, повертаючи йому свій первісний вигляд.
Нам в команду потрібен професійний маркетолог, який з'єднає воєдино всі наші online (SMM, SEO, PPC ...) і offline активності. Людина, яка не тільки знає значення цих слів, а і з їх допомогою збільшить продажі!

Супер маркетолог, такий як ти, здатний розробити маркетингову стратегію і впровадити її, отримавши видатний результат.

Які професійні вимоги до тебе:
• Ти у маркетингу більше 2 років і твоя робота приносить компанії прибуток;
• Розумієш, що таке бренд, і знаєш відмінності роботи онлайн і оффлайн маркетингу;
• «Маркетингова стратегія» для тебе це покроковий план дій, а не абстрактна фраза для клієнта;
• Вмієш грамотно ставити ТЗ підрядникам і контролювати цих ледачих дармоїдів;
• Пишеш прості і зрозумілі тексти, які чіпляють;
• Вмієш аналізувати свою роботу, повернення інвестицій і взагалі інформацію.
Якщо ти підходиш під ці вимоги — запрошуємо тебе в наш колектив. Це дружна сім'я, і ти можеш стати її частиною!

Що цінуємо в людях:
• Цілеспрямованість;
• Зібраність і увага до деталей;
• Впевненість у своїх силах;
• Вміння планувати і приводити плани в життя.

Перевагою буде, якщо:
• Є досвід у продажах;
• Гарна англійська.

Що ми пропонуємо:

1. З/п від 12000 грн./міс + бонус, за результат;
2. Офіс 1 хвилина від метро Льва Толстого;
3. Повний робочий день;
4. Безкоштовну чистку твого взуття))

А головне — роботу в компанії зі змістом і можливість реалізувати себе. Ми змінюємо світ на краще, пропагуючи правильне споживання і чисте взуття))

Надсилай резюме на пошту rbrn.ua@gmail.com або телефонуй:
+38 (063) 6525105 Анастасія,
+38 (096) 9065506 Валерій.

НОВОСТИ
2020-01-12 15:49
12 нещодавніх колаборацій снікер-брендів з відомими реперами: від «Навіщо?!» до «Загорніть, беру!»

У 1986 adidas зробив пару для Run DMC — і понеслася. В снікер-індустрії реп та хіп-хоп культура — один з найвпливовіших секторів. Принаймні, коли йдеться про молодшу аудиторію, підлітків, які божеволіють за знаменитостями. Тож репери гуртом побігли робити колаборації і заробляти ще й у цій ніші, а бренди радісно розкрили обійми. Ми скористалися дослідженнями онлайн видання Complex, щоб визначити, кому з них варто було це робити у 2019-2020.

12. Big Sean
PUMA-x-Big-Sean-Mid-Classic-Suede
Бренд: Puma
Модель: PUMA x Big Sean Mid Classic Suede

Вердикт: Дякуємо, наступний.

11. Donald Glover (Childish Gambino)
Donald-Glover-Childish-Gambino
Бренд: Adidas
Модель: Donald Glover and adidas Originals (три моделі у лінійці)

Вердикт: Як це могло статися? Adidas потрібне було популярне ім’я, а Дональду — промо для його фільму «Guava Island» з Ріаною. Дизайн моделей Nizza, Continental 80 і Lacombe — така собі відсилка до фільму. Сам актор каже, що важлива не річ, а досвід, який ти у ній отримав. Тож кроси виглядають дещо скромно, а знамениті три смужки ледве проглядаються. Гаразд, у світі снікерів всяке трапляється. Наприклад, коли людина, не зацікавлена у снікерах, робить снікери для інших людей, не зацікавлених у снікерах. Не треба так.

10. Action Bronson
Action-Bronson
Бренд: Adidas
Модель: Adidas Ultra Boost inspired by RealTree camo and workwear

Вердикт: залишаємо на ваш розсуд. Тому що у цій парі цікава історія створення, а не вона сама. Бронсон анонсував їхній вихід на відео, де він демонстрував численні пари своєї колаборації. Але Adidas так і не випустили її. Ображений Бронсон виступив у програмі Full Size Run, де пожалівся, як його обдурили, і називав людей з Adidas тим словом, що добре римується з його назвою. Компанія послухала, почула його і випустила колекцію friends-and-family — кілька пар для близького кола репера. Бронсон образився ще більше і заборонив продавати пару свого авторства взагалі.

9. Pusha T
Pusha-T
Бренд: Adidas
Модель: Adidas X Pusha T EQT Running

Вердикт: Загалом не найгірша, хоча й трохи божевільна модель: натуральна італійська шкіра, луска карпа і підошва, що нагадує обриси посуду Pyrex. Колаборація Pusha T могла б бути значно ближче до вершини чарту, якби йому вдалося збалансувати дизайнерський підхід з вуличною модою.

8. G-Dragon
G-Dragon
Бренд: Nike
Модель: Air Force 1 Low G-Dragon Peaceminusone Para-Noise

Вердикт: Швидше за все, ви не знаєте, хто такий G-Dragon. Але у Кореї він дуже популярний. Настільки популярний і впливовий, щоб отримати власну багатообіцяючу колаборацію з Nike із милою ромашкою на язичку кроса. Словом, не обов’язково знати музику, щоб (можливо) захотіти собі колабу музиканта з брендом.

7. Skepta
Skepta
Бренд: Nike
Модель: Skepta sk air 2

Вердикт: Усі колаборації Skepta автентичні, а 1999’s Air Tuned Max й досі популярні. Чи вдасться йому наробити такого ж хайпу і з новою моделлю, дізнаємося наприкінці 2020. Поки що авансом даємо йому середину чарту.

6. Drake
Drake
Бренд: Поки що невідомо
Модель: Не була оголошена

Вердикт: Дрейкова співпраця з Adidas та Nike не була надто успішною, проте це Дрейк, і людям точно сподобається. Що б він не випустив.

5. Tyler, The Creator
Tyler-The-Creator
Бренд: Converse
Модель: Tyler The Creator Converse Golf Le Fleur Industrial Pack

Вердикт: Ще одна модель, де слава музиканта, зароблена попередніми колабораціями, вже гарантує популярність та продажі моделі.

4. Kendrick Lamar
Kendrick-Lamar
Бренд: Nike
Модель: Kendrick Lamar Nike Cortez Kenny Damn

Вердикт: Кожна з клаборацій Кендрика Ламара — це певні історії, що приходять з його музики (як у Ventilator та Classic Leather). Крім того, ніколи не знаєш, що він випустить наступним, що дуже добре у світі снікерів, переповненому однотипними моделями.

І топ чарту: музиканти, яким взагалі не треба хвилюватися за продажі — їхніх нових колаб чекають більше, ніж Різдва.

3. Pharrell Williams
Pharrell-Williams
Бренд: Adidas
Модель: Не оголошено

Вердикт: Фарелл був одним з першопрохідців музично-брендової колаборації. На його рахунку стільки спільних робіт, що варто було б присвятити статтю йому одному. Що може піти не так із новою колаборацією, яку ми побачимо цього року?

2. Travis Scott
Travis-Scott
Бренд: Nike, Jordan Brand
Модель: Travis Scott Air Jordan

Вердикт: Тревіс Скот добряче попрацював протягом кількох останніх років із Jordan Brand і довів, що усе, на чому стоятиме його ім’я, миттєво ставатиме успішним. У 2020 очікуються дві відомі колаборації, Air Max 270 і Nike SB Dunk, та, ймовірно, вони будуть не єдиними.

1. Kanye West
Kanye-West
Бренд: Adidas, Yeezy
Модель: Adidas Yeezy 700 v3 Azael

Вердикт: Навряд чи вас здивувало лідерство Каньє у цьому чарті. Він значно вплинув на індустрію снікерів, певним чином змінив її і продовжує робити це далі. І, здається, попереду на нього чекає ще більш вдалий 2020.

За матеріалами complex.com

2020-02-06 17:22
ПОЗВОНИТЬ НАМ
+380687472858
НАША ПОЧТА
rbrn.ua@gmail.com
НАШ АДРЕС
Вул. Велика Васильківська, 30В, Київ, 02000 porn gifs
ЧАСЫ РАБОТЫ ШОУРУМА
ВТ - СБ (11:00 - 20:00)
ВС - ПН - Выходной
Остались вопросы?
Написать нам