Выберите свой город
Выбор города поможет предоставить способы доставки и методы отправления Вашей пары обуви нам
Киев
Харьков
Запорожье
Одесса
Днепр
Львов
Если Вы проживаете в другом населённом пункте Украины
ПОДТВЕРДИТЬ
UA
EN
ГОЛОВНА
Тренд: чому дизайнери роблять брудні кросівки?

2019-12-17 11:26
Тренд брудних кросів – ніж у серце, нічний жах для таких чистьох, як Reborn. Але давайте розберемося, що це і навіщо.
Снікерхеди славляться тим, що дуже турбуються про зовнішній вигляд і чистоту свого взуття. Зрештою, якщо ти так настирно ганявся за рідкісною парою, місяцями харчувався заради неї швидко-локшиною, щоб вбухати в ті кроси купу зекономленого бабла, то якось дивно не поводитися з ними дуже охайно. Крім того, якщо ти той снікерхед, який бачить у кросах інвестицію, то ти точно знаєш, що поношені кроси гарно не перепродаси. Кроси для снікерхеда – це релігія, і відосики та статті з порадами, як доглядати за ними і чистити їх – його євангеліє. Ви знали, що існують спеціальні шафи, де підтримується необхідна температура і рівень вологи, щоб кросівкам було комфортно там стояти? А вони таки існують.
І при цьому усьому дизайнери створюють брудні кроси? Так. Сучасні тенденції руйнують усе святе, в тому числі й те, що казала ваша мама: «Завжди тримай взуття чистим!» І це не випадковість.
Одним з першопрохідців був Еді Сліман, який на показі чоловічої колекції Saint Laurent Spring/Summer 2016 відправив на подіум гурт хлопців, одягнених так, наче то їм Курт Кобейн після свого турне по Америці шмотки подарував. Взуття було відповідним. Але воно так добре вписалося в образ, що ніхто зародок нового тренду не помітив. «Брудні кросівки» чекали другого виходу.
І він не забарився. Вже у вересні 2016 італійський бренд Golden Goose запропонував охочим кеди з дірками, потертостями і кусками липкої стрічки за якісь там $600. Особливого в них теж нічого такого не було, і публіка знов збиралася не помітити їх… Але тут до гри приєдналися Vetements, Balenciaga і навіть Gucci. Йшов 2017 рік.
І вже на Gucci Resort 18 з’явилися нові кросівки, створені виключно під впливом нового тренду, що вже набрав сили. Алессандро Мікеле, креативний директор і модельєр пояснив: «Я просто згадав пару кросівок, яку тато зберігає у гаражі на випадок, коли настане час косити газон».

З позиції психології взуття є потужним розпізнавальним символом. У фільмі «Форрест Гамп» була фраза: «Моя мама завжди казала, що про людину багато чого можна сказати, поглянувши на її взуття: куди вона йде, звідки прийшла». З цікавості можете навіть загуглити запити «Що моє взуття каже про мене» чи «Что моя обувь говорит обо мне» чи «What your shoes say about your personality», і отримаєте десятки статей, що пояснюють, в тому числі й на документальному рівні, взаємозв’язок між взуттям та характером. А доцент психології Коледжу Веллсі, Анджела Банс, одна з авторок статті «Взуття як джерело перших вражень», відмічає, що менш бездоганний зовнішній вигляд не означає просту неохайність. «Наші дослідження показали, що акуратне взуття «з коробки» може корелювати з людиною тривожною, добросовісною та політично консервативною. Таким чином, вибір на користь «брудного взуття» цілком може означати спробу зобразити спокій, байдужість і політичну ліберальність».

Отако-от, друзі, навіть про політичні вподобання психологи судять за взуттям! Втім, політика там чи ні, але цей тренд однозначно став перевертати в головах людей поняття про розкіш. Можливо, це просто дизайнерський жарт, який скоро набридне покупцям. Можливо, самоіронія самих покупців. Бо купити потаскані кроси за 600 зелених – це та ще іронія, погодьтеся. Можливо, це спосіб заявити про свою індивідуальність – як Депп зі своїми татуюваннями-«позначками життя» чи Кіану Рівз, який роками не міняв взуття, доки підошва не відвалювалася. Та ми, Reborn, все ж лишаємося прихильниками чистих кросів, і завжди напоготові зробити їх для вас такими. Навіть якщо ви купили їх вже «трендовими».
Написано з використанням матеріалів vogue.com
ДАЛЬШЕ ЧИТАЕМ
11 пар, які ніколи не вийдуть з моди

Якими б не були ваші смаки у плані взуття, є моделі, непідвладні часу і завжди on top.

1. Chuck Taylors
Chuck-Taylors
Чому вони поза часом: уже ніхто не пам’ятає часів, коли люди не носили чак-тейлори. Вони не коштують, як крило літака, і пасують абсолютно до усього. Хто їх носить: Кірстен Стюарт, весь час, навіть на червоній доріжці. Також: пріснопам’ятний Курт Кобейн, Ріана, Зак Ефрон, Лана дель Рей і решта світу.

2. Vans
Vans
Чому вони поза часом: з’явилися як взуття для скейтбордистів, а стали взуттям для всіх. Вони причаровують вже бозна яке покоління простотою силуету і колорвеями на будь-який смак. Також привабливі тим, що не знищать усі ваші заощадження. Хто їх носить: Фарелл, Ріта Ора, Кріс Браун, Ґвен Стефані.

3. Reebok Freestyle
Reebok-Freestyle
Чому вони поза часом: вони були хай-топами ще до того, як люди взагалі зацінили хай-топи. Олдскульні, стильні і наче відносять назад у 90-ті. А ця липучка… Що тут ще скажеш? Хто їх носить: Роксі Діаз, Анжела Саймонз, Ванесса Хадженс.

4. Nike Blazer
Nike-Blazer
Чому вони поза часом: одні з небагатьох баскетбольних кросів, які перебралися у моду практично одразу після своєї появи. Немає значення, граєте ви у баскетбол чи ні, ви усе одно любите їх. Хто їх носить: Ріана, Гевін Росдейл, ЛеБрон Джеймс.

5. New Balance 410 Retro Classic
New-Balance-410
Чому вони поза часом: без сумнівів, це найстильовіші New Balance з існуючих. Всі інші просто не дотягують. Ця модель стала класикою мало не одразу після презентації і навряд чи колись припинить нею бути. Хто їх носить: Бен Аффлек, Гайді Клум, Дензел Вашінґтон.

6. Timberland
Timberland
Чому вони поза часом: Мабуть, єдині шузи, що з часів створення практично не змінили силует і не додали 100500 різних кольорів у колекцію. Справжній символ стабільності у світі взуття. Бежеві надійні черевики, що добре пасують хоч до пуховика, хоч до гавайської сорочки, хоч до сукні в дрібну квіточку. Хто їх носить: Хлоуї Кардаш’ян, Ембер Роуз, Джей Зі, Каньє Уест.

7. Adidas Superstar
Adidas-Superstar
Чому вони поза часом: про них є пісня. Серйозно, яким ще шузам присвятили пісню? (це «My Adidas» від Run DMC, єслі шо) Хто їх носить: Джей Зі, Вілл Сміт, Расел Саймонз, та й весь клан Саймонзів, якщо подумати.

8. Dr. Martens
Dr-Martens
Чому вони поза часом: тому що неможливо не виглядати круто, коли на тобі «мартінси». Подивіться хоча б на Майлі Сайрус у «Wrecking Ball». На ній же практично нічого, крім «мартінсів» і кулі, а круто ж. У цього бренду щороку виходить так багато нових моделей/кольорів/дизайнів, що можна навіть не заморочуватися на купівлю взуття у когось іншого. Хто їх носить: Майлі Сайрус, Лорде, Джесіка Альба, ви у свої підліткові роки або просто зараз.

9. Puma Suede
Puma-Suede
Чому вони поза часом: чудова альтернатива полотняним снікерам, якщо вам хочеться взутися у тенісні шузи, але щоб сприймалося трохи дорожче. Тенісні туфлі із замші – куди вже елітніше. Хто їх носить: Ештон Кетчер, Джек Блек, Кріс Браун.

10. Nike Air Max
Nike-Air-Max
Чому вони поза часом: можливо, єдині «бігові шузи», у яких виглядаєш класно, навіть не бігаючи. Хто їх носить: Джош Хатчерсон, Джессі Джі, Орландо Блум.

11. Retro Jordans
Retro-Jordans
Чому вони поза часом: вони точно завжди будуть фаворитами. Вони ретро, вони стиль, а те, що їх важко знайти, дозволити собі, купити і не постраждати у процесі, робить їх ще ціннішими. Хто їх носить: Кара Делевінь, Кім Кардаш’ян, Бейонсе.

З ким із знаменитостей ви поділяєте смаки на класику?

2019-11-26 12:08
ВАКАНСІЯ МАРКЕТОЛОГ

Привіт, маркетолог, у нас є дещо для тебе!
Ти можеш реалізувати цікавий проект, прокачати свій скілл і заробити грошей! Ми, Reborn, є лідерами на українському ринку по відновленню кросівок, а також будь-якого іншого взуття. Майстри Reborn професійно чистять, реставрують і фарбують взуття, повертаючи йому свій первісний вигляд.
Нам в команду потрібен професійний маркетолог, який з'єднає воєдино всі наші online (SMM, SEO, PPC ...) і offline активності. Людина, яка не тільки знає значення цих слів, а і з їх допомогою збільшить продажі!

Супер маркетолог, такий як ти, здатний розробити маркетингову стратегію і впровадити її, отримавши видатний результат.

Які професійні вимоги до тебе:
• Ти у маркетингу більше 2 років і твоя робота приносить компанії прибуток;
• Розумієш, що таке бренд, і знаєш відмінності роботи онлайн і оффлайн маркетингу;
• «Маркетингова стратегія» для тебе це покроковий план дій, а не абстрактна фраза для клієнта;
• Вмієш грамотно ставити ТЗ підрядникам і контролювати цих ледачих дармоїдів;
• Пишеш прості і зрозумілі тексти, які чіпляють;
• Вмієш аналізувати свою роботу, повернення інвестицій і взагалі інформацію.
Якщо ти підходиш під ці вимоги — запрошуємо тебе в наш колектив. Це дружна сім'я, і ти можеш стати її частиною!

Що цінуємо в людях:
• Цілеспрямованість;
• Зібраність і увага до деталей;
• Впевненість у своїх силах;
• Вміння планувати і приводити плани в життя.

Перевагою буде, якщо:
• Є досвід у продажах;
• Гарна англійська.

Що ми пропонуємо:

1. З/п від 12000 грн./міс + бонус, за результат;
2. Офіс 1 хвилина від метро Льва Толстого;
3. Повний робочий день;
4. Безкоштовну чистку твого взуття))

А головне — роботу в компанії зі змістом і можливість реалізувати себе. Ми змінюємо світ на краще, пропагуючи правильне споживання і чисте взуття))

Надсилай резюме на пошту rbrn.ua@gmail.com або телефонуй:
+38 (063) 6525105 Анастасія,
+38 (096) 9065506 Валерій.

НОВОСТИ
2020-01-12 15:49
ПОЗВОНИТЬ НАМ
+380687472858
НАША ПОЧТА
rbrn.ua@gmail.com
НАШ АДРЕС
Вул. Велика Васильківська, 30В, Київ, 02000
ЧАСЫ РАБОТЫ ШОУРУМА
ВТ - СБ (11:00 - 20:00)
ВС - ПН - Выходной
Остались вопросы?
Написать нам
Хочеш взнати чим не слід чистити своє взуття?
1