Выберите свой город
Выбор города поможет предоставить способы доставки и методы отправления Вашей пары обуви нам
Киев
Харьков
Запорожье
Одесса
Днепр
Львов
Если Вы проживаете в другом населённом пункте Украины
ПОДТВЕРДИТЬ
UA
EN
ГОЛОВНА
Стів Джобс та його улюблені снікери

СТАТЬИ
2019-08-21 15:01
Тільки один раз за все життя Стів Джобс вийшов на сцену в Nike Moire's. Весь інший час він був вірний New Balance, як Хатіко Хідесабуро Уено.
Це не просто балачки, це історія неймовірного кохання Стіва Джобса та New Balance. За 100 з гаком років свого існування бренд New Balance не тільки не втратив позицій хедлайнера на ринку, а й, здається, стає все популярнішим.

Узагалі ідея створити інноваційні кроси спала Вільяму Райлі, засновнику New Balance, коли він спостерігав за куркою. Ага, ми на повному серйозі. Райлі звернув увагу, як спритно курка балансує під час ходьби, і то від цікавості чи від нудьги тато новомодних снікерів вирішив розібратися, у чому секрет тієї елегантної курки. А таємниця ховається в будові лапки, що дає курці три точки опори. На основі цих досліджень був створений спеціальний супінатор, що дає змогу п'ятці ноги спиратися одночасно на три точки та балансувати не гірше, ніж ґьорлз ін да клаб на височенних підборах.
Агов, ви там ще не заснули від цих флешбеків у допотопну еру кросів? Час повернутися до нашого головного снікерхеда.
Усім відомий стиль Джобса склався в середині 80-х. Кожен елемент одягу був ретельно продуманий, хоча багатьом збоку здавалося зовсім інакше. Протягом майже 20 років Стів був вірний своїй уніформі, як він сам її називав. Само собою, точно таку уніформу хотіли носити відчайдушні фанати засновника Apple, але це вдавалося геть не всім.
Моделей кросів New Balance у Стіва було всього-на-всього чотири: New Balance 990, 991, 992, 993. Він міняв їх так само швидко, як ви поспішаєте придбати нову модель айфона. Снікери потрібні були Джобсу для повсякденного носіння, а не для новомодних луків. Крім того, винахідник любив багато гуляти й розмірковувати, а колодка New Balance ідеально підходила для його стопи та генерації приголомшливих ідей.
Кожна нова модель New Balance ставала ще інноваційнішою, ніж попередня, а такі деталі Стів Джобс ніяк не міг проґавити й не зацінити. Ось, наприклад, 992-га модель була на рівній підошві. А у 993-ій уже був доданий профільний елемент із графітового матеріалу для максимальної стійкості стопи. Тому кожна нова пара New Balance доповнювала комфортний світ Стіва Джобса й робила його трошки щасливішим.
Незважаючи на постійні покращення в модельному ряді New Balance, у Джобса були лише одні улюбленці — 990-ті. Стів був готовий носити їх зранку до вечора, взимку та влітку, вдома та на урочистих івентах. Однак настав момент, коли виробництво тих самих улюблених снікерів було призупинено, і повністю порожнечу в серці справжнього снікерхеда не змогла заповнити жодна нова модель New Balance.
Але потім сталося те, про що Джобс навіть не міг мріяти у своїх безхмарних снах. 2012-го New Balance нарешті відновила продаж 990-х — першого і єдиного кохання Стіва. Їхні стосунки тривали більше ніж 10 років.

За останні 40 років найлегендарнішими серед снікерів New Balance, як не дивно, стали 991, які були в продажу цілих шість років. Жодна модель New Balance не протрималася на ринку так довго. Для нас це було досить неочікувано, якщо враховувати кількість послідовників Стіва Джобса, котрі маніакально хотіли бути схожими на нього та ящиками скупляли ті самі 990-ті. Пройшовши через вогонь і воду, New Balance вже давно перестали бути взуттям тільки для занять спортом і перейшли до розряду fashion items. Мільйони людей по всьому світу вибирають їх для повсякденного носіння. І ви теж їх обираєте, ми точно знаємо. А серед шанувальників бренду є такі відчайдушні фанати, як наприклад: Хайді Клум, Ріанна і Кіра Найтлі і ще декілька мільйонів снікерхедів.
ДАЛЬШЕ ЧИТАЕМ
Правда і міфи про кросівки

Кросівки вже давно припинили бути частиною культури. Вони самі стали культурою. Вони є темами хіп-хоп треків, їхня поява на ногах зірки іноді вражає більше за саму зірку… Та що там: цілий СнікерКон існує, щоб снікерхеди могли поспілкуватися із собі подібними. Звісно, що за увесь час існування снікерхед-культури (з початку їхнього народження в США у 1986, якщо цікаво) з’явилася маса міфів про кросівки, які ми тут і будемо руйнувати або підтверджувати.

1. Adidas розшифровується як «All Day I Dream About Sneakers»

У деяких версіях — «…about soccer», у інших, більш вигадливих, — «…about sex». Жодна з версій не є правдою, адже Adidas — це поєднання імені та прізвища Адольфа («Adi») Даслера, одного з братів Даслерів (а його рідному братові належав бренд Puma). І на початку свого існування адідаси мали небагато спільного із сучасними моделями, окрім хіба що самої концепції спортивного взуття.

2. Кросівки British Knights заборонені, бо пов’язані з бандою

Це правда. Хлопаки з лос-анджелеського бандитського угрупування Crips зробили British Knights своєю характерною ознакою. Після чого, щоб обмежити злочинність, у навчальних закладах заборонили носити таке взуття. Мабуть, те, що в повсякденній англійській абревіатура ВК змінила свою розшифровку на «Blood Killer», не дуже допомогло.

3. Кеди на проводах = «wrong neighborhood», не туди ти зайшов, брате Міф. Вважають, що так вуличні банди позначають свою територію. Але на ділі це просто школярі позбавлялися старих шузів, вправлялися в кидках у висоту чи жартували над приятелем та його змінним взуттям.

4. Одна з моделей Reebok містить у назві ціну

Як не дивно, це правда. Іноді кроси носять ім’я свого дизайнера, іноді — виду спорту, для якого створювалися, інколи — теми, яку розкривав автор. А часом воно з’являється від балди. Як, наприклад, модель Reebok Freestyle 5411. Номер 5411 — це перша ціна кросів (49,99 $ + податок).

5. У кросівках бігаєш швидше

На жаль, навіть найкращі снікери не збільшать вашу швидкість. Але дещо вони все ж можуть. Фірмові, спеціально розроблені для бігу кросівки: а) полегшать процес бігу; б) зроблять його комфортним і зменшать гидке потіння ноги до мінімуму; в) зменшать травмонебезпечність.

6. Цукерка Sniсkers називається на честь снікерів

Начебто й логічно: калорійний батончик, щоб підживитися під час заняття спортом… Але ні, це міф. Снікери пишуться як «sneakers», від «sneak» — тихо підкрадатися. А Sniсkers — це ім’я жеребця-улюбленця фудкомпанії Mars (у них є свій зоопарк).

7. Баскетбольні кросівки, які випускають для Китаю, мають товщу підошву

Правда. У Китаї більше вуличних баскетбольних майданчиків, ніж спортзалів, і всі вони закатані в асфальт. Тому й підошва кросів для гри має бути серйозніша. Деякі компанії випускають моделі з розрахунком на цю особливість країни. Наприклад, Nike Kobe 8 можна замовити з підошвою XDR замість стандартної.

8. Nike Air Force 1 були першими Nike з повітряними подушками

Це міф, незважаючи на красномовне ім’я. Nike Air Force 1 були моделлю, яка мала цю технологію в першому баскетбольному кросі (у 1982). Але першою парою, яка взагалі із цією технологією з’явилася, були Tailwind у 1979.

9. Назва кросівок New Balance з’явилася завдяки курці

Будете сміятися, але правда. Творець кросівок Вільям Райлі спостерігав за ходою звичайної собі курки й зрозумів, скільки точок опору потрібно для досягнення «нового балансу».

10. Reebok — це англійське слово, що перекладається як «танець»

Романтично, але ні. Це англійська вимова африканського слова «rhebok», яке означає супершвидку газель чи то якусь іншу саванську козу.

Міфи про снікери так тісно переплелися з правдою за всі роки їхньої популярності, що про це можна написати цілу енциклопедію. Такого обіцяти не будемо, але потроху ситуацію прояснимо.
Лишайтеся з нами, почуємося!

СТАТЬИ
2019-06-13 09:49
Тренд: чому дизайнери роблять брудні кросівки?

Тренд брудних кросів – ніж у серце, нічний жах для таких чистьох, як Reborn. Але давайте розберемося, що це і навіщо.
Снікерхеди славляться тим, що дуже турбуються про зовнішній вигляд і чистоту свого взуття. Зрештою, якщо ти так настирно ганявся за рідкісною парою, місяцями харчувався заради неї швидко-локшиною, щоб вбухати в ті кроси купу зекономленого бабла, то якось дивно не поводитися з ними дуже охайно. Крім того, якщо ти той снікерхед, який бачить у кросах інвестицію, то ти точно знаєш, що поношені кроси гарно не перепродаси. Кроси для снікерхеда – це релігія, і відосики та статті з порадами, як доглядати за ними і чистити їх – його євангеліє. Ви знали, що існують спеціальні шафи, де підтримується необхідна температура і рівень вологи, щоб кросівкам було комфортно там стояти? А вони таки існують.
І при цьому усьому дизайнери створюють брудні кроси? Так. Сучасні тенденції руйнують усе святе, в тому числі й те, що казала ваша мама: «Завжди тримай взуття чистим!» І це не випадковість.
Одним з першопрохідців був Еді Сліман, який на показі чоловічої колекції Saint Laurent Spring/Summer 2016 відправив на подіум гурт хлопців, одягнених так, наче то їм Курт Кобейн після свого турне по Америці шмотки подарував. Взуття було відповідним. Але воно так добре вписалося в образ, що ніхто зародок нового тренду не помітив. «Брудні кросівки» чекали другого виходу.
І він не забарився. Вже у вересні 2016 італійський бренд Golden Goose запропонував охочим кеди з дірками, потертостями і кусками липкої стрічки за якісь там $600. Особливого в них теж нічого такого не було, і публіка знов збиралася не помітити їх… Але тут до гри приєдналися Vetements, Balenciaga і навіть Gucci. Йшов 2017 рік.
І вже на Gucci Resort 18 з’явилися нові кросівки, створені виключно під впливом нового тренду, що вже набрав сили. Алессандро Мікеле, креативний директор і модельєр пояснив: «Я просто згадав пару кросівок, яку тато зберігає у гаражі на випадок, коли настане час косити газон».

З позиції психології взуття є потужним розпізнавальним символом. У фільмі «Форрест Гамп» була фраза: «Моя мама завжди казала, що про людину багато чого можна сказати, поглянувши на її взуття: куди вона йде, звідки прийшла». З цікавості можете навіть загуглити запити «Що моє взуття каже про мене» чи «Что моя обувь говорит обо мне» чи «What your shoes say about your personality», і отримаєте десятки статей, що пояснюють, в тому числі й на документальному рівні, взаємозв’язок між взуттям та характером. А доцент психології Коледжу Веллсі, Анджела Банс, одна з авторок статті «Взуття як джерело перших вражень», відмічає, що менш бездоганний зовнішній вигляд не означає просту неохайність. «Наші дослідження показали, що акуратне взуття «з коробки» може корелювати з людиною тривожною, добросовісною та політично консервативною. Таким чином, вибір на користь «брудного взуття» цілком може означати спробу зобразити спокій, байдужість і політичну ліберальність».

Отако-от, друзі, навіть про політичні вподобання психологи судять за взуттям! Втім, політика там чи ні, але цей тренд однозначно став перевертати в головах людей поняття про розкіш. Можливо, це просто дизайнерський жарт, який скоро набридне покупцям. Можливо, самоіронія самих покупців. Бо купити потаскані кроси за 600 зелених – це та ще іронія, погодьтеся. Можливо, це спосіб заявити про свою індивідуальність – як Депп зі своїми татуюваннями-«позначками життя» чи Кіану Рівз, який роками не міняв взуття, доки підошва не відвалювалася. Та ми, Reborn, все ж лишаємося прихильниками чистих кросів, і завжди напоготові зробити їх для вас такими. Навіть якщо ви купили їх вже «трендовими».
Написано з використанням матеріалів vogue.com

2019-12-17 11:26
ПОЗВОНИТЬ НАМ
+380687472858
НАША ПОЧТА
rbrn.ua@gmail.com
НАШ АДРЕС
Вул. Велика Васильківська, 30В, Київ, 02000 porn gifs
ЧАСЫ РАБОТЫ ШОУРУМА
ВТ - СБ (11:00 - 20:00)
ВС - ПН - Выходной
Остались вопросы?
Написать нам