Выберите свой город
Выбор города поможет предоставить способы доставки и методы отправления Вашей пары обуви нам
Киев
Харьков
Запорожье
Одесса
Днепр
Львов
Если Вы проживаете в другом населённом пункте Украины
ПОДТВЕРДИТЬ
UA
EN
ГОЛОВНА
Правда і міфи про кросівки

СТАТЬИ
2019-06-13 09:49
Кросівки вже давно припинили бути частиною культури. Вони самі стали культурою. Вони є темами хіп-хоп треків, їхня поява на ногах зірки іноді вражає більше за саму зірку… Та що там: цілий СнікерКон існує, щоб снікерхеди могли поспілкуватися із собі подібними. Звісно, що за увесь час існування снікерхед-культури (з початку їхнього народження в США у 1986, якщо цікаво) з’явилася маса міфів про кросівки, які ми тут і будемо руйнувати або підтверджувати.

1. Adidas розшифровується як «All Day I Dream About Sneakers»

У деяких версіях — «…about soccer», у інших, більш вигадливих, — «…about sex». Жодна з версій не є правдою, адже Adidas — це поєднання імені та прізвища Адольфа («Adi») Даслера, одного з братів Даслерів (а його рідному братові належав бренд Puma). І на початку свого існування адідаси мали небагато спільного із сучасними моделями, окрім хіба що самої концепції спортивного взуття.

2. Кросівки British Knights заборонені, бо пов’язані з бандою

Це правда. Хлопаки з лос-анджелеського бандитського угрупування Crips зробили British Knights своєю характерною ознакою. Після чого, щоб обмежити злочинність, у навчальних закладах заборонили носити таке взуття. Мабуть, те, що в повсякденній англійській абревіатура ВК змінила свою розшифровку на «Blood Killer», не дуже допомогло.

3. Кеди на проводах = «wrong neighborhood», не туди ти зайшов, брате Міф. Вважають, що так вуличні банди позначають свою територію. Але на ділі це просто школярі позбавлялися старих шузів, вправлялися в кидках у висоту чи жартували над приятелем та його змінним взуттям.

4. Одна з моделей Reebok містить у назві ціну

Як не дивно, це правда. Іноді кроси носять ім’я свого дизайнера, іноді — виду спорту, для якого створювалися, інколи — теми, яку розкривав автор. А часом воно з’являється від балди. Як, наприклад, модель Reebok Freestyle 5411. Номер 5411 — це перша ціна кросів (49,99 $ + податок).

5. У кросівках бігаєш швидше

На жаль, навіть найкращі снікери не збільшать вашу швидкість. Але дещо вони все ж можуть. Фірмові, спеціально розроблені для бігу кросівки: а) полегшать процес бігу; б) зроблять його комфортним і зменшать гидке потіння ноги до мінімуму; в) зменшать травмонебезпечність.

6. Цукерка Sniсkers називається на честь снікерів

Начебто й логічно: калорійний батончик, щоб підживитися під час заняття спортом… Але ні, це міф. Снікери пишуться як «sneakers», від «sneak» — тихо підкрадатися. А Sniсkers — це ім’я жеребця-улюбленця фудкомпанії Mars (у них є свій зоопарк).

7. Баскетбольні кросівки, які випускають для Китаю, мають товщу підошву

Правда. У Китаї більше вуличних баскетбольних майданчиків, ніж спортзалів, і всі вони закатані в асфальт. Тому й підошва кросів для гри має бути серйозніша. Деякі компанії випускають моделі з розрахунком на цю особливість країни. Наприклад, Nike Kobe 8 можна замовити з підошвою XDR замість стандартної.

8. Nike Air Force 1 були першими Nike з повітряними подушками

Це міф, незважаючи на красномовне ім’я. Nike Air Force 1 були моделлю, яка мала цю технологію в першому баскетбольному кросі (у 1982). Але першою парою, яка взагалі із цією технологією з’явилася, були Tailwind у 1979.

9. Назва кросівок New Balance з’явилася завдяки курці

Будете сміятися, але правда. Творець кросівок Вільям Райлі спостерігав за ходою звичайної собі курки й зрозумів, скільки точок опору потрібно для досягнення «нового балансу».

10. Reebok — це англійське слово, що перекладається як «танець»

Романтично, але ні. Це англійська вимова африканського слова «rhebok», яке означає супершвидку газель чи то якусь іншу саванську козу.

Міфи про снікери так тісно переплелися з правдою за всі роки їхньої популярності, що про це можна написати цілу енциклопедію. Такого обіцяти не будемо, але потроху ситуацію прояснимо.
Лишайтеся з нами, почуємося!
ДАЛЬШЕ ЧИТАЕМ
Снікери для зими: як обрати

В часи, коли зимових снікерів не існувало, первісним снікерхедам зміна сезонів давалася тяжко. Вилазити з улюбленої пари і перевзуватися у масивні потворні зимові черевики зовсім не хотілося. Ризикуючи здоров’ям і здоровим глуздом, вони йшли на усілякі хитрощі. Взували декілька шкарпеток, зверху ще й поліетиленовий пакетик. Намагалися ніде подовгу не стояти, рухалися багато і швидко. Старалися увесь день проводити у приміщеннях чи у транспорті, вибігаючи надвір, лише щоб дістатися з дому до точки призначення і назад. І це ми ще не згадуємо про те, наскільки небезпечними для гумової підошви кросів стають замерзлі поверхні! Словом, вони страждали, і цих страждань вистачило б на ще один окремий снікерхедський «Кобзар».

Але все змінилося, коли кросівки стали по-справжньому популярним взуттям. Снікерхеди нарешті отримали назву «снікерхеди» замість «оті чудіки, що навіть сплять у кросах». Світ визнав, що комфортні спортивні шузи цілком доречні скрізь, де забажається, у будь-яку пору року. Усі різко захотіли й собі мати універсальну пару, у якій виглядатимеш круто і зімой, і лєтом, так би мовити.
Великі бренди не стали б великими, якби не прохавали цю фішку просто моментально. І так почали з’являтися зимові утеплені шузи від Nike, New Balance, Adidas та багатьох інших. Іронічно, але разом із тим прийшла нова проблема: як же обрати снікери для зими? Ось п’ять основних факторів, які вам слід мати на увазі.

1. Матеріал. Натуральна шкіра і хутро – не завжди відповідь на запит снікерхеда, який вирішив зустріти морози в улюбленому взутті. Сучасний текстиль розроблюють за останнім словом науки, він добре продуманий в плані термоізоляції. Приміряючи зимові кроси у магазині, ви це зрозумієте. Походіть у них хвилин 10 – ви відчуєте, що нозі стає жарко. Загалом, основна вимога до зимових кросів така: зовні вони мають бути оброблені вологостійким просочувачем, а зсередини працювати, як термобілизна. Не дивуйтеся, якщо зимові снікери не важкі: сучасні мембранні тканини типу неопрен чи технології Primeknit тонкі, але чудово зберігають тепло.
Вважайте, що зимові кроси не розраховані на приміщення, тому вам обов’язково потрібно перевзутися. Через різкі перепади температур можна застудитися, тож не ризикуйте даремно.

2. Підошва. Приділимо їй трохи більше уваги. Як вже згадано раніше, вона повинна бути товстою, з твердої міцної гуми. Інакше ви будете мерзнути, а на морозі вона може тріснути. Хороший варіант – підошва з піни. Не важка, але міцна і добре амортизує. Зверніть увагу на мисок: він має бути високим і гумовим. Це допоможе вашим ногам не промокнути, а кросам – знизити ризик зустрічі з реагентами. І, звісно, зверніть увагу на протектор на підошві. Він не повинен ковзати: ви снікерхед, а не фігурист, і вже точно не хочете опинитися в травмпункті. До речі, малюнок підошви не впливає на її ковзкість. Візерунок може бути глибоким, а снікери усе одно слизькими. Приміряючи пару, спробуйте поковзати по підлозі магазину. В ідеалі, вони мають видавати огидний рипучий звук і не дуже-то й рухатися.

3. Висота. Навіть найтермостійкіші моделі не врятують вас від холоду, якщо через верх насипається сніг. Тому хай-топи – ваші друзі на зиму. Вони і ногу зігріють, і від вологи вбережуть. Тільки про довгі шкарпетки не забудьте. Взагалі, хороші зимові моделі виходять на основі баскетбольних кросівок. Але це не означає, що будь-які «баскетболи» врятують вас від морозу. Кожен бренд має саме зимові моделі, ось їх і обирайте, щоб не скавчати в люті холоди. Втім, якщо ви пересуваєтеся по місту переважно на авто, не проблема пробігати і у лоу-топах хоч усю зиму.

4. Колір. Якщо обираєте кроси саме на зиму, то – сюрприз-сюрприз! – білі можуть проявити себе краще за чорні. Темні моделі реагенти убивають швидше. Нехай сучасні матеріали і стійкіші до різної гидоти, якою посипають асфальт, сліди на поверхні усе одно будуть. Білі теж не універсальний варіант. Якщо ви користуєтеся громадським транспортом, там свої небезпеки. Ми, звісно, відчистимо і те, й інше. Але ви можете одразу вибрати компроміс: кольорове взуття. Різні відтінки зеленого і хакі, бордо, коричневий, синій і так далі. І годі думати, що яскраві кольори не для зими. Навпаки – з ними образ набагато цікавіший. Зрештою, снікерхед ви чи де?

5. Шнурки. Мають зав’язуватися намертво. Просто уявіть собі задоволення у мороз спинятися, присідати, знімати рукавиці і, балансуючи на слизькому асфальті, зав’язувати їх. Краще перевірте одразу, з якого вони матеріалу і наскільки добре тримаються у вузлі. Шнурки мають бути еластичними і в жодному разі не атласними. Also: шнурки мають неприємну тенденцію бруднитися більше за саме взуття, тому обирайте пару з темними шнурками.

Озброюйтеся нашими порадами, обирайте зимові кроси до смаку і насолоджуйтеся чесно заслуженим званням вірного снікерхеда. А, обравши, перед виходом у обновці, не забудьте озброїтися фірмовими засобами ReBorn для догляду за взуттям узимку. Вдалої вам снікер-зими, а у разі чого – come to the clean side, ми допоможемо.
(частково за матеріалами GQ)

2019-11-07 11:03
«Вони справжні!»: оригінальні кросівки, які виглядають, як фейк

Ми багато говоримо про те, як відрізнити оригінальні кроси від фейку. Та існують моделі, що виглядають вражаюче фейково, але при цьому є найсправжнісінькими заводськими оригами.

Індустрія кросівок продовжує рости щодня, включно із сегментом перепродажів. Звичайний інтерес до модного взуття виріс у величезний ринок, що зараз оцінюється у 6 мільярдів доларів, згідно даних StockX. Та й сам StockX, великий інтернет-майданчик продажу кросів, вже оцінюється у 1 мільярд баксів. Якщо вірити прогнозам аналітиків, то до 2025 року об’єм ринку складе вже 95 мільярдів.

Та поки снікерхеди вистежують й полюють на чергову супер-лімітовану колаборацію, найпростішими для купівлі лишаються ті кроси, для яких не потрібен застосунок SNKRS, аби їх забрати. Їх можна знайти у всіх магазинах бренду, а також у різноманітних торгових центрах.

Ці кросівки не мають мега-крутих наворотів і, скоріше, намагаються бути схожими на інші, ніж виділяються індивідуальним дизайном. Їхня ціна рідко перевищує 80 доларів, і, вперше глянувши на них, навіть очікуєш, що вони приїхали прямим рейсом з AliExpress із красномовним adibas або Nkie, приліпленим десь збоку.

Але ні, все ж це справжні Adidas і Nike. Це такі моделі, заради яких бренди спрощують свої дизайни, аби створити економічні версії для масового споживача. Снікерхеди зі стажем або колекціонери навіть не глянуть в їхній бік, але це взуття підходить для більшої частини населення. Навколо них жодного хайпу, вони не вражають якимись надзвичайними колорвеями, формою підошви чи особливо цікавою шнурівкою. Це просто кросівки. Для тих, хто шукає якісні зручні спортивні кроси виключно заради кросів, ці економ-варіанти підійдуть ідеально.

У перші місяці 2019 року такі моделі, як Nike Tanjun (бестселер в 2017 і 2018 роках) та Vans Old Skool стали найприбутковішими при перепродажу — згідно нещодавніх досліджень ринку фірмою NPD. Співробітник NPD, Метт Пауел, повідомив видавництву Put This On, що середня ціна на чоловіче взуття у 2018 році була приблизно 70 доларів. Це означає, що більшість покупців приходила не в Foot Locker (це роздрібний магазин брендового спортивного взуття), а в звичайні недорогі магазини.

choose

На перший погляд може здатися, що усі ці кросівки усього лише прикидаються своїми дорожчими прототипами, просто не мають таких складних і дорогих елементів та матеріалів. Втім, NPD зауважує, що це продажі особливо дорогих моделей знижуються, оскільки покупці надають перевагу більш простим та класичним моделям. І згадані вище кросівки якраз відповідають цьому опису.

Якщо ви не та людина, яка проводить кожні вихідні онлайн, щоб вхопити новий реліз, вам байдуже, наскільки «круте» те, у що ви взуті, і снікерхедом вас не назвеш, ці моделі підійдуть вам. Простий дизайн Nike Tanjun і Vans — вже сам по собі досить вагомий аргумент для покупки, якщо вам просто потрібні зручні кросівки від бренду, якому можна довіряти.

Деякі з цих простих моделей можна знайти на офіційних сайтах брендів. Але найпростіше просто навідатися до фірмових магазинів снікерів у вашому місті. Якщо їх немає на полицях, запитайте про їхню наявність на складі, в несортованих коробках. Так, друзі, економ-моделі не приносять магазинам достатньо прибутку, тому іноді магазини просто не бачать сенсу займати ними полиці. І таких моделей не одна, не дві, а набагато більше.
Перерахуємо декілька. Як і Ward, Vans Asher — це копія однієї з класичних моделей бренду, тільки, звісно, значно дешевша.

ebernon
А Nike Ebernon виглядають так, наче ви змішали разом Air Jordan 1 і Air Force 1.

liga
Кроси PUMA Super Liga трохи нагадують кросівки свого «ворога» — снікери Samba від adidas.

Adidas-grant
Бренд трьох смужок, в свою чергу, продає пару Grand Court, яка завжди належала лише йому, про що вони особливо не базікали.

Duramo
Є в adidas також і Duramo, така собі бюджетна копія Ultraboost, тільки, зрозуміло, без відповідного логотипу.

Варто розуміти, що бренди потребують дешевих кросівок. Nike, наприклад, не може витратити увесь бюджет на колаборацію із Тревісом Скоттом. Навпаки, йому потрібно захопити якомога більшу аудиторію. Їм потрібно врахувати усі смаки і всі розміри сум, які споживачі готові витратити. І тут вже неважливо, коштують ці кросівки 65 чи 165 доларів. Головне, що їх купують. Нові, буквально проривні моделі зазвичай виходять на ринок дуже лімітованою кількістю і створюють багато галасу серед найвідданіших фанів бренду та найгрошовитіших покупців. Але в той же самий час недорогі кроси повільно, але впевнено просувають бренд на ринку. Хайп закінчиться, а прості товари залишаться.

СТАТЬИ
2020-03-22 18:37
ПОЗВОНИТЬ НАМ
+380687472858
НАША ПОЧТА
rbrn.ua@gmail.com
НАШ АДРЕС
Вул. Велика Васильківська, 30В, Київ, 02000
ЧАСЫ РАБОТЫ ШОУРУМА
ВТ - СБ (11:00 - 20:00)
ВС - ПН - Выходной
Остались вопросы?
Написать нам
Хочеш взнати чим не слід чистити своє взуття?
1