Выберите свой город
Выбор города поможет предоставить способы доставки и методы отправления Вашей пары обуви нам
Киев
Харьков
Запорожье
Одесса
Днепр
Львов
Если Вы проживаете в другом населённом пункте Украины
ПОДТВЕРДИТЬ
UA
EN
ГОЛОВНА
Правда і міфи про кросівки

СТАТЬИ
2019-06-13 09:49
Кросівки вже давно припинили бути частиною культури. Вони самі стали культурою. Вони є темами хіп-хоп треків, їхня поява на ногах зірки іноді вражає більше за саму зірку… Та що там: цілий СнікерКон існує, щоб снікерхеди могли поспілкуватися із собі подібними. Звісно, що за увесь час існування снікерхед-культури (з початку їхнього народження в США у 1986, якщо цікаво) з’явилася маса міфів про кросівки, які ми тут і будемо руйнувати або підтверджувати.

1. Adidas розшифровується як «All Day I Dream About Sneakers»

У деяких версіях — «…about soccer», у інших, більш вигадливих, — «…about sex». Жодна з версій не є правдою, адже Adidas — це поєднання імені та прізвища Адольфа («Adi») Даслера, одного з братів Даслерів (а його рідному братові належав бренд Puma). І на початку свого існування адідаси мали небагато спільного із сучасними моделями, окрім хіба що самої концепції спортивного взуття.

2. Кросівки British Knights заборонені, бо пов’язані з бандою

Це правда. Хлопаки з лос-анджелеського бандитського угрупування Crips зробили British Knights своєю характерною ознакою. Після чого, щоб обмежити злочинність, у навчальних закладах заборонили носити таке взуття. Мабуть, те, що в повсякденній англійській абревіатура ВК змінила свою розшифровку на «Blood Killer», не дуже допомогло.

3. Кеди на проводах = «wrong neighborhood», не туди ти зайшов, брате Міф. Вважають, що так вуличні банди позначають свою територію. Але на ділі це просто школярі позбавлялися старих шузів, вправлялися в кидках у висоту чи жартували над приятелем та його змінним взуттям.

4. Одна з моделей Reebok містить у назві ціну

Як не дивно, це правда. Іноді кроси носять ім’я свого дизайнера, іноді — виду спорту, для якого створювалися, інколи — теми, яку розкривав автор. А часом воно з’являється від балди. Як, наприклад, модель Reebok Freestyle 5411. Номер 5411 — це перша ціна кросів (49,99 $ + податок).

5. У кросівках бігаєш швидше

На жаль, навіть найкращі снікери не збільшать вашу швидкість. Але дещо вони все ж можуть. Фірмові, спеціально розроблені для бігу кросівки: а) полегшать процес бігу; б) зроблять його комфортним і зменшать гидке потіння ноги до мінімуму; в) зменшать травмонебезпечність.

6. Цукерка Sniсkers називається на честь снікерів

Начебто й логічно: калорійний батончик, щоб підживитися під час заняття спортом… Але ні, це міф. Снікери пишуться як «sneakers», від «sneak» — тихо підкрадатися. А Sniсkers — це ім’я жеребця-улюбленця фудкомпанії Mars (у них є свій зоопарк).

7. Баскетбольні кросівки, які випускають для Китаю, мають товщу підошву

Правда. У Китаї більше вуличних баскетбольних майданчиків, ніж спортзалів, і всі вони закатані в асфальт. Тому й підошва кросів для гри має бути серйозніша. Деякі компанії випускають моделі з розрахунком на цю особливість країни. Наприклад, Nike Kobe 8 можна замовити з підошвою XDR замість стандартної.

8. Nike Air Force 1 були першими Nike з повітряними подушками

Це міф, незважаючи на красномовне ім’я. Nike Air Force 1 були моделлю, яка мала цю технологію в першому баскетбольному кросі (у 1982). Але першою парою, яка взагалі із цією технологією з’явилася, були Tailwind у 1979.

9. Назва кросівок New Balance з’явилася завдяки курці

Будете сміятися, але правда. Творець кросівок Вільям Райлі спостерігав за ходою звичайної собі курки й зрозумів, скільки точок опору потрібно для досягнення «нового балансу».

10. Reebok — це англійське слово, що перекладається як «танець»

Романтично, але ні. Це англійська вимова африканського слова «rhebok», яке означає супершвидку газель чи то якусь іншу саванську козу.

Міфи про снікери так тісно переплелися з правдою за всі роки їхньої популярності, що про це можна написати цілу енциклопедію. Такого обіцяти не будемо, але потроху ситуацію прояснимо.
Лишайтеся з нами, почуємося!
ДАЛЬШЕ ЧИТАЕМ
Релізи Аir Jordan, які ми очікуємо в липні 2019

Джордани починалися як баскетбольний бренд, благословенний зе бест оф зе бест гравцем усіх часів і народів Майклом Джорданом. Але згодом вони посіли заслужене почесне місце не лише в серцях баскетболістів, але й просто поціновувачів красивого комфортного взуття. Поговоримо про найцікавіше серед липневих новинок від Аir Jordan.

1. Jordan React Havoc


Уже першого дня липня полиці фірмових магазинів займуть React Havoc у двох кольорових рішеннях. Вони матимуть цілковито новий силует, але незмінно якісний дизайн для спортсменів. Розраховані на довгі піші походи та спринтерські забіги. Плетений топ дає ступні дихати, новий дизайн підошви каблука забезпечує додаткову підтримку. Щоб випадково ніхто не засумнівався, що перед вами Аir Jordan, на язичку та на зовнішній частині по центру — два фірмові Джампмени. Міжпідошва React має знайоме пом’якшення й підтримку, але з’явилося дещо новеньке — технологія Zoom Air, додана до передньої частини кроса, повертає енергію ступні, аби наступний крок був пружнішим. Кольори: кислотний зелений та вишуканий сірий.

2. Jordan Trunner NXT HTM і Jordan Trunner LT


Одразу ціла лінійка Jordan Trunner NXT і Jordan Trunner LT з’явиться 1 липня. Як можна зрозуміти з назви, вона покликана забезпечити всі потреби бігунів у якісних кросах. Але це не значить, що простий снікерхед не може потішити однією з моделей своє снікерхедське серце. Отже, що цікавого тут? По-перше, дизайн обох моделей легендарного Тінкера Хетфілда. По-друге, модель розрахована на інтенсивні тренування з високими швидкостями. Міжпідошва React забезпечить впевнений пружний крок, а «кристалічна сітка» — окрім крутого вигляду — дає додаткову підтримку та стабілізує ступню під час бокових рухів. Щодо дизайну: підошви ідентичні, разючу відмінність бачимо у верхніх частинах кросів. Якщо у NXT це цифровий принт, що наче візуально натякає на високі швидкості бігунів, та посилена підтримка, то в LT дизайн більш мінімалістичний, а сам крос легший, гнучкіший і за відчуттями більше нагадує шкарпетку.
Візуальна перлина колекції — Jordan Trunner NXT HTM. Топ прикрашений тим самим принтом, що «тане» на швидкості, але додані цеглинки й спеціальний значок на язичку.

3. Air Jordan 1 React


Любителі джоржанів-хайтопів, возрадуйтеся. Легендарний силует Air Jordan 1 віднині доповнений пом’якшенням React, аби хода була ще пружніша, а стрибки — вищі. Знаменитий чорно-біло-червоний колорвей лишається без змін, а от конструкція загалом змінилася. Модель обзавелася свушем у боковій частині, міцними шнурками та брендованою червоною стрічкою на язичку й задній частині кроса. Пара комфортна як для спорту, так і для щоденного носіння. З’явиться в продажу 7 липня.

4. Women’s Air Jordan 8 «Aqua»


Дещо монструозні Air Jordan 8 Retro Womens «Aqua» вийдуть у народ 12 липня. Наразі про них є лише чутки. Наприклад, про те, що влітку з’явиться декілька нових інтерпретацій жіночих ретромоделей, або про те, що конкретно ці кроси будуть повторювати легендарну «Aqua», випущену у 1993. Поживемо — побачимо.

5. Air Jordan 12 Girls


Популярна модель Air Jordan 12, дванадцята з моделей, до створення яких долучився Майкл Джордан, тепер і для дівчаток. Хай-топи в сіро-рожевому колорвеї мають завоювати прихильність леді-снікерхедів. Модель незмінно комфортна для любительок як спорту, так і просто джорданів. А конкретно ця ще й прикрашена легендарною «23» на п’ятці. Брендована логотипом Джампмена буквально скрізь, але зі смаком. У цілому оригінальна. До речі, ви знали, що цей дизайн, що імітує промені сонця, навіяв Майклові прапор Японії? Час появи Air Jordan 12 Girls у продажу коливається між 12 і 27 липня.

Усі зображення та інфа взяті тут https://sneakernews.com/air-jordan-release-dates/

НОВОСТИ
2019-07-15 04:55
«Вони справжні!»: оригінальні кросівки, які виглядають, як фейк

Ми багато говоримо про те, як відрізнити оригінальні кроси від фейку. Та існують моделі, що виглядають вражаюче фейково, але при цьому є найсправжнісінькими заводськими оригами.

Індустрія кросівок продовжує рости щодня, включно із сегментом перепродажів. Звичайний інтерес до модного взуття виріс у величезний ринок, що зараз оцінюється у 6 мільярдів доларів, згідно даних StockX. Та й сам StockX, великий інтернет-майданчик продажу кросів, вже оцінюється у 1 мільярд баксів. Якщо вірити прогнозам аналітиків, то до 2025 року об’єм ринку складе вже 95 мільярдів.

Та поки снікерхеди вистежують й полюють на чергову супер-лімітовану колаборацію, найпростішими для купівлі лишаються ті кроси, для яких не потрібен застосунок SNKRS, аби їх забрати. Їх можна знайти у всіх магазинах бренду, а також у різноманітних торгових центрах.

Ці кросівки не мають мега-крутих наворотів і, скоріше, намагаються бути схожими на інші, ніж виділяються індивідуальним дизайном. Їхня ціна рідко перевищує 80 доларів, і, вперше глянувши на них, навіть очікуєш, що вони приїхали прямим рейсом з AliExpress із красномовним adibas або Nkie, приліпленим десь збоку.

Але ні, все ж це справжні Adidas і Nike. Це такі моделі, заради яких бренди спрощують свої дизайни, аби створити економічні версії для масового споживача. Снікерхеди зі стажем або колекціонери навіть не глянуть в їхній бік, але це взуття підходить для більшої частини населення. Навколо них жодного хайпу, вони не вражають якимись надзвичайними колорвеями, формою підошви чи особливо цікавою шнурівкою. Це просто кросівки. Для тих, хто шукає якісні зручні спортивні кроси виключно заради кросів, ці економ-варіанти підійдуть ідеально.

У перші місяці 2019 року такі моделі, як Nike Tanjun (бестселер в 2017 і 2018 роках) та Vans Old Skool стали найприбутковішими при перепродажу — згідно нещодавніх досліджень ринку фірмою NPD. Співробітник NPD, Метт Пауел, повідомив видавництву Put This On, що середня ціна на чоловіче взуття у 2018 році була приблизно 70 доларів. Це означає, що більшість покупців приходила не в Foot Locker (це роздрібний магазин брендового спортивного взуття), а в звичайні недорогі магазини.

choose

На перший погляд може здатися, що усі ці кросівки усього лише прикидаються своїми дорожчими прототипами, просто не мають таких складних і дорогих елементів та матеріалів. Втім, NPD зауважує, що це продажі особливо дорогих моделей знижуються, оскільки покупці надають перевагу більш простим та класичним моделям. І згадані вище кросівки якраз відповідають цьому опису.

Якщо ви не та людина, яка проводить кожні вихідні онлайн, щоб вхопити новий реліз, вам байдуже, наскільки «круте» те, у що ви взуті, і снікерхедом вас не назвеш, ці моделі підійдуть вам. Простий дизайн Nike Tanjun і Vans — вже сам по собі досить вагомий аргумент для покупки, якщо вам просто потрібні зручні кросівки від бренду, якому можна довіряти.

Деякі з цих простих моделей можна знайти на офіційних сайтах брендів. Але найпростіше просто навідатися до фірмових магазинів снікерів у вашому місті. Якщо їх немає на полицях, запитайте про їхню наявність на складі, в несортованих коробках. Так, друзі, економ-моделі не приносять магазинам достатньо прибутку, тому іноді магазини просто не бачать сенсу займати ними полиці. І таких моделей не одна, не дві, а набагато більше.
Перерахуємо декілька. Як і Ward, Vans Asher — це копія однієї з класичних моделей бренду, тільки, звісно, значно дешевша.

ebernon
А Nike Ebernon виглядають так, наче ви змішали разом Air Jordan 1 і Air Force 1.

liga
Кроси PUMA Super Liga трохи нагадують кросівки свого «ворога» — снікери Samba від adidas.

Adidas-grant
Бренд трьох смужок, в свою чергу, продає пару Grand Court, яка завжди належала лише йому, про що вони особливо не базікали.

Duramo
Є в adidas також і Duramo, така собі бюджетна копія Ultraboost, тільки, зрозуміло, без відповідного логотипу.

Варто розуміти, що бренди потребують дешевих кросівок. Nike, наприклад, не може витратити увесь бюджет на колаборацію із Тревісом Скоттом. Навпаки, йому потрібно захопити якомога більшу аудиторію. Їм потрібно врахувати усі смаки і всі розміри сум, які споживачі готові витратити. І тут вже неважливо, коштують ці кросівки 65 чи 165 доларів. Головне, що їх купують. Нові, буквально проривні моделі зазвичай виходять на ринок дуже лімітованою кількістю і створюють багато галасу серед найвідданіших фанів бренду та найгрошовитіших покупців. Але в той же самий час недорогі кроси повільно, але впевнено просувають бренд на ринку. Хайп закінчиться, а прості товари залишаться.

СТАТЬИ
2020-03-22 18:37
ПОЗВОНИТЬ НАМ
+380687472858
НАША ПОЧТА
rbrn.ua@gmail.com
НАШ АДРЕС
Вул. Велика Васильківська, 30В, Київ, 02000 porn gifs
ЧАСЫ РАБОТЫ ШОУРУМА
ВТ - СБ (11:00 - 20:00)
ВС - ПН - Выходной
Остались вопросы?
Написать нам