Выберите свой город
Выбор города поможет предоставить способы доставки и методы отправления Вашей пары обуви нам
Киев
Харьков
Запорожье
Одесса
Днепр
Львов
Если Вы проживаете в другом населённом пункте Украины
ПОДТВЕРДИТЬ
UA
EN
ГОЛОВНА
12 нещодавніх колаборацій снікер-брендів з відомими реперами: від «Навіщо?!» до «Загорніть, беру!»

2020-02-06 17:22
У 1986 adidas зробив пару для Run DMC — і понеслася. В снікер-індустрії реп та хіп-хоп культура — один з найвпливовіших секторів. Принаймні, коли йдеться про молодшу аудиторію, підлітків, які божеволіють за знаменитостями. Тож репери гуртом побігли робити колаборації і заробляти ще й у цій ніші, а бренди радісно розкрили обійми. Ми скористалися дослідженнями онлайн видання Complex, щоб визначити, кому з них варто було це робити у 2019-2020.

12. Big Sean
PUMA-x-Big-Sean-Mid-Classic-Suede
Бренд: Puma
Модель: PUMA x Big Sean Mid Classic Suede

Вердикт: Дякуємо, наступний.

11. Donald Glover (Childish Gambino)
Donald-Glover-Childish-Gambino
Бренд: Adidas
Модель: Donald Glover and adidas Originals (три моделі у лінійці)

Вердикт: Як це могло статися? Adidas потрібне було популярне ім’я, а Дональду — промо для його фільму «Guava Island» з Ріаною. Дизайн моделей Nizza, Continental 80 і Lacombe — така собі відсилка до фільму. Сам актор каже, що важлива не річ, а досвід, який ти у ній отримав. Тож кроси виглядають дещо скромно, а знамениті три смужки ледве проглядаються. Гаразд, у світі снікерів всяке трапляється. Наприклад, коли людина, не зацікавлена у снікерах, робить снікери для інших людей, не зацікавлених у снікерах. Не треба так.

10. Action Bronson
Action-Bronson
Бренд: Adidas
Модель: Adidas Ultra Boost inspired by RealTree camo and workwear

Вердикт: залишаємо на ваш розсуд. Тому що у цій парі цікава історія створення, а не вона сама. Бронсон анонсував їхній вихід на відео, де він демонстрував численні пари своєї колаборації. Але Adidas так і не випустили її. Ображений Бронсон виступив у програмі Full Size Run, де пожалівся, як його обдурили, і називав людей з Adidas тим словом, що добре римується з його назвою. Компанія послухала, почула його і випустила колекцію friends-and-family — кілька пар для близького кола репера. Бронсон образився ще більше і заборонив продавати пару свого авторства взагалі.

9. Pusha T
Pusha-T
Бренд: Adidas
Модель: Adidas X Pusha T EQT Running

Вердикт: Загалом не найгірша, хоча й трохи божевільна модель: натуральна італійська шкіра, луска карпа і підошва, що нагадує обриси посуду Pyrex. Колаборація Pusha T могла б бути значно ближче до вершини чарту, якби йому вдалося збалансувати дизайнерський підхід з вуличною модою.

8. G-Dragon
G-Dragon
Бренд: Nike
Модель: Air Force 1 Low G-Dragon Peaceminusone Para-Noise

Вердикт: Швидше за все, ви не знаєте, хто такий G-Dragon. Але у Кореї він дуже популярний. Настільки популярний і впливовий, щоб отримати власну багатообіцяючу колаборацію з Nike із милою ромашкою на язичку кроса. Словом, не обов’язково знати музику, щоб (можливо) захотіти собі колабу музиканта з брендом.

7. Skepta
Skepta
Бренд: Nike
Модель: Skepta sk air 2

Вердикт: Усі колаборації Skepta автентичні, а 1999’s Air Tuned Max й досі популярні. Чи вдасться йому наробити такого ж хайпу і з новою моделлю, дізнаємося наприкінці 2020. Поки що авансом даємо йому середину чарту.

6. Drake
Drake
Бренд: Поки що невідомо
Модель: Не була оголошена

Вердикт: Дрейкова співпраця з Adidas та Nike не була надто успішною, проте це Дрейк, і людям точно сподобається. Що б він не випустив.

5. Tyler, The Creator
Tyler-The-Creator
Бренд: Converse
Модель: Tyler The Creator Converse Golf Le Fleur Industrial Pack

Вердикт: Ще одна модель, де слава музиканта, зароблена попередніми колабораціями, вже гарантує популярність та продажі моделі.

4. Kendrick Lamar
Kendrick-Lamar
Бренд: Nike
Модель: Kendrick Lamar Nike Cortez Kenny Damn

Вердикт: Кожна з клаборацій Кендрика Ламара — це певні історії, що приходять з його музики (як у Ventilator та Classic Leather). Крім того, ніколи не знаєш, що він випустить наступним, що дуже добре у світі снікерів, переповненому однотипними моделями.

І топ чарту: музиканти, яким взагалі не треба хвилюватися за продажі — їхніх нових колаб чекають більше, ніж Різдва.

3. Pharrell Williams
Pharrell-Williams
Бренд: Adidas
Модель: Не оголошено

Вердикт: Фарелл був одним з першопрохідців музично-брендової колаборації. На його рахунку стільки спільних робіт, що варто було б присвятити статтю йому одному. Що може піти не так із новою колаборацією, яку ми побачимо цього року?

2. Travis Scott
Travis-Scott
Бренд: Nike, Jordan Brand
Модель: Travis Scott Air Jordan

Вердикт: Тревіс Скот добряче попрацював протягом кількох останніх років із Jordan Brand і довів, що усе, на чому стоятиме його ім’я, миттєво ставатиме успішним. У 2020 очікуються дві відомі колаборації, Air Max 270 і Nike SB Dunk, та, ймовірно, вони будуть не єдиними.

1. Kanye West
Kanye-West
Бренд: Adidas, Yeezy
Модель: Adidas Yeezy 700 v3 Azael

Вердикт: Навряд чи вас здивувало лідерство Каньє у цьому чарті. Він значно вплинув на індустрію снікерів, певним чином змінив її і продовжує робити це далі. І, здається, попереду на нього чекає ще більш вдалий 2020.

За матеріалами complex.com
ДАЛЬШЕ ЧИТАЕМ
Стів Джобс та його улюблені снікери

Тільки один раз за все життя Стів Джобс вийшов на сцену в Nike Moire's. Весь інший час він був вірний New Balance, як Хатіко Хідесабуро Уено.
Це не просто балачки, це історія неймовірного кохання Стіва Джобса та New Balance. За 100 з гаком років свого існування бренд New Balance не тільки не втратив позицій хедлайнера на ринку, а й, здається, стає все популярнішим.

Узагалі ідея створити інноваційні кроси спала Вільяму Райлі, засновнику New Balance, коли він спостерігав за куркою. Ага, ми на повному серйозі. Райлі звернув увагу, як спритно курка балансує під час ходьби, і то від цікавості чи від нудьги тато новомодних снікерів вирішив розібратися, у чому секрет тієї елегантної курки. А таємниця ховається в будові лапки, що дає курці три точки опори. На основі цих досліджень був створений спеціальний супінатор, що дає змогу п'ятці ноги спиратися одночасно на три точки та балансувати не гірше, ніж ґьорлз ін да клаб на височенних підборах.
Агов, ви там ще не заснули від цих флешбеків у допотопну еру кросів? Час повернутися до нашого головного снікерхеда.
Усім відомий стиль Джобса склався в середині 80-х. Кожен елемент одягу був ретельно продуманий, хоча багатьом збоку здавалося зовсім інакше. Протягом майже 20 років Стів був вірний своїй уніформі, як він сам її називав. Само собою, точно таку уніформу хотіли носити відчайдушні фанати засновника Apple, але це вдавалося геть не всім.
Моделей кросів New Balance у Стіва було всього-на-всього чотири: New Balance 990, 991, 992, 993. Він міняв їх так само швидко, як ви поспішаєте придбати нову модель айфона. Снікери потрібні були Джобсу для повсякденного носіння, а не для новомодних луків. Крім того, винахідник любив багато гуляти й розмірковувати, а колодка New Balance ідеально підходила для його стопи та генерації приголомшливих ідей.
Кожна нова модель New Balance ставала ще інноваційнішою, ніж попередня, а такі деталі Стів Джобс ніяк не міг проґавити й не зацінити. Ось, наприклад, 992-га модель була на рівній підошві. А у 993-ій уже був доданий профільний елемент із графітового матеріалу для максимальної стійкості стопи. Тому кожна нова пара New Balance доповнювала комфортний світ Стіва Джобса й робила його трошки щасливішим.
Незважаючи на постійні покращення в модельному ряді New Balance, у Джобса були лише одні улюбленці — 990-ті. Стів був готовий носити їх зранку до вечора, взимку та влітку, вдома та на урочистих івентах. Однак настав момент, коли виробництво тих самих улюблених снікерів було призупинено, і повністю порожнечу в серці справжнього снікерхеда не змогла заповнити жодна нова модель New Balance.
Але потім сталося те, про що Джобс навіть не міг мріяти у своїх безхмарних снах. 2012-го New Balance нарешті відновила продаж 990-х — першого і єдиного кохання Стіва. Їхні стосунки тривали більше ніж 10 років.

За останні 40 років найлегендарнішими серед снікерів New Balance, як не дивно, стали 991, які були в продажу цілих шість років. Жодна модель New Balance не протрималася на ринку так довго. Для нас це було досить неочікувано, якщо враховувати кількість послідовників Стіва Джобса, котрі маніакально хотіли бути схожими на нього та ящиками скупляли ті самі 990-ті. Пройшовши через вогонь і воду, New Balance вже давно перестали бути взуттям тільки для занять спортом і перейшли до розряду fashion items. Мільйони людей по всьому світу вибирають їх для повсякденного носіння. І ви теж їх обираєте, ми точно знаємо. А серед шанувальників бренду є такі відчайдушні фанати, як наприклад: Хайді Клум, Ріанна і Кіра Найтлі і ще декілька мільйонів снікерхедів.

СТАТЬИ
2019-08-21 15:01
Тренд: чому дизайнери роблять брудні кросівки?

Тренд брудних кросів – ніж у серце, нічний жах для таких чистьох, як Reborn. Але давайте розберемося, що це і навіщо.
Снікерхеди славляться тим, що дуже турбуються про зовнішній вигляд і чистоту свого взуття. Зрештою, якщо ти так настирно ганявся за рідкісною парою, місяцями харчувався заради неї швидко-локшиною, щоб вбухати в ті кроси купу зекономленого бабла, то якось дивно не поводитися з ними дуже охайно. Крім того, якщо ти той снікерхед, який бачить у кросах інвестицію, то ти точно знаєш, що поношені кроси гарно не перепродаси. Кроси для снікерхеда – це релігія, і відосики та статті з порадами, як доглядати за ними і чистити їх – його євангеліє. Ви знали, що існують спеціальні шафи, де підтримується необхідна температура і рівень вологи, щоб кросівкам було комфортно там стояти? А вони таки існують.
І при цьому усьому дизайнери створюють брудні кроси? Так. Сучасні тенденції руйнують усе святе, в тому числі й те, що казала ваша мама: «Завжди тримай взуття чистим!» І це не випадковість.
Одним з першопрохідців був Еді Сліман, який на показі чоловічої колекції Saint Laurent Spring/Summer 2016 відправив на подіум гурт хлопців, одягнених так, наче то їм Курт Кобейн після свого турне по Америці шмотки подарував. Взуття було відповідним. Але воно так добре вписалося в образ, що ніхто зародок нового тренду не помітив. «Брудні кросівки» чекали другого виходу.
І він не забарився. Вже у вересні 2016 італійський бренд Golden Goose запропонував охочим кеди з дірками, потертостями і кусками липкої стрічки за якісь там $600. Особливого в них теж нічого такого не було, і публіка знов збиралася не помітити їх… Але тут до гри приєдналися Vetements, Balenciaga і навіть Gucci. Йшов 2017 рік.
І вже на Gucci Resort 18 з’явилися нові кросівки, створені виключно під впливом нового тренду, що вже набрав сили. Алессандро Мікеле, креативний директор і модельєр пояснив: «Я просто згадав пару кросівок, яку тато зберігає у гаражі на випадок, коли настане час косити газон».

З позиції психології взуття є потужним розпізнавальним символом. У фільмі «Форрест Гамп» була фраза: «Моя мама завжди казала, що про людину багато чого можна сказати, поглянувши на її взуття: куди вона йде, звідки прийшла». З цікавості можете навіть загуглити запити «Що моє взуття каже про мене» чи «Что моя обувь говорит обо мне» чи «What your shoes say about your personality», і отримаєте десятки статей, що пояснюють, в тому числі й на документальному рівні, взаємозв’язок між взуттям та характером. А доцент психології Коледжу Веллсі, Анджела Банс, одна з авторок статті «Взуття як джерело перших вражень», відмічає, що менш бездоганний зовнішній вигляд не означає просту неохайність. «Наші дослідження показали, що акуратне взуття «з коробки» може корелювати з людиною тривожною, добросовісною та політично консервативною. Таким чином, вибір на користь «брудного взуття» цілком може означати спробу зобразити спокій, байдужість і політичну ліберальність».

Отако-от, друзі, навіть про політичні вподобання психологи судять за взуттям! Втім, політика там чи ні, але цей тренд однозначно став перевертати в головах людей поняття про розкіш. Можливо, це просто дизайнерський жарт, який скоро набридне покупцям. Можливо, самоіронія самих покупців. Бо купити потаскані кроси за 600 зелених – це та ще іронія, погодьтеся. Можливо, це спосіб заявити про свою індивідуальність – як Депп зі своїми татуюваннями-«позначками життя» чи Кіану Рівз, який роками не міняв взуття, доки підошва не відвалювалася. Та ми, Reborn, все ж лишаємося прихильниками чистих кросів, і завжди напоготові зробити їх для вас такими. Навіть якщо ви купили їх вже «трендовими».
Написано з використанням матеріалів vogue.com

2019-12-17 11:26
ПОЗВОНИТЬ НАМ
+380687472858
НАША ПОЧТА
rbrn.ua@gmail.com
НАШ АДРЕС
Вул. Велика Васильківська, 30В, Київ, 02000
ЧАСЫ РАБОТЫ ШОУРУМА
ПН - СБ (11:00 - 20:00)
ВС - Выходной
Остались вопросы?
Написать нам