Выберите свой город
Выбор города поможет предоставить способы доставки и методы отправления Вашей пары обуви нам
Киев
Харьков
Запорожье
Одесса
Днепр
Львов
Если Вы проживаете в другом населённом пункте Украины
ПОДТВЕРДИТЬ
UA
EN
ГОЛОВНА
ВАКАНСІЯ МАРКЕТОЛОГ

НОВОСТИ
2020-01-12 15:49
Привіт, маркетолог, у нас є дещо для тебе!
Ти можеш реалізувати цікавий проект, прокачати свій скілл і заробити грошей! Ми, Reborn, є лідерами на українському ринку по відновленню кросівок, а також будь-якого іншого взуття. Майстри Reborn професійно чистять, реставрують і фарбують взуття, повертаючи йому свій первісний вигляд.
Нам в команду потрібен професійний маркетолог, який з'єднає воєдино всі наші online (SMM, SEO, PPC ...) і offline активності. Людина, яка не тільки знає значення цих слів, а і з їх допомогою збільшить продажі!

Супер маркетолог, такий як ти, здатний розробити маркетингову стратегію і впровадити її, отримавши видатний результат.

Які професійні вимоги до тебе:
• Ти у маркетингу більше 2 років і твоя робота приносить компанії прибуток;
• Розумієш, що таке бренд, і знаєш відмінності роботи онлайн і оффлайн маркетингу;
• «Маркетингова стратегія» для тебе це покроковий план дій, а не абстрактна фраза для клієнта;
• Вмієш грамотно ставити ТЗ підрядникам і контролювати цих ледачих дармоїдів;
• Пишеш прості і зрозумілі тексти, які чіпляють;
• Вмієш аналізувати свою роботу, повернення інвестицій і взагалі інформацію.
Якщо ти підходиш під ці вимоги — запрошуємо тебе в наш колектив. Це дружна сім'я, і ти можеш стати її частиною!

Що цінуємо в людях:
• Цілеспрямованість;
• Зібраність і увага до деталей;
• Впевненість у своїх силах;
• Вміння планувати і приводити плани в життя.

Перевагою буде, якщо:
• Є досвід у продажах;
• Гарна англійська.

Що ми пропонуємо:

1. З/п від 12000 грн./міс + бонус, за результат;
2. Офіс 1 хвилина від метро Льва Толстого;
3. Повний робочий день;
4. Безкоштовну чистку твого взуття))

А головне — роботу в компанії зі змістом і можливість реалізувати себе. Ми змінюємо світ на краще, пропагуючи правильне споживання і чисте взуття))

Надсилай резюме на пошту rbrn.ua@gmail.com або телефонуй:
+38 (063) 6525105 Анастасія,
+38 (096) 9065506 Валерій.
ДАЛЬШЕ ЧИТАЕМ
Чотири поради хардкорному снікерхеду щодо першого побачення

Снікерхеди дивні, не будемо приховувати. Особливо в очах інших людей. Колекціонувати кросівки, ще й, можливо, не свого розміру? Відстежувати всі нові релізи й бігти до точки продажу з маніакальною рішучістю супершпигуна-сталкера? Витрачати більшу частину свого річного прибутку на пари, яких колись торкнувся хтось відомий? ВТФ
Але що поробиш, такі вже вони, ці снікерхеди, і, як й іншим людям, їм хочеться спілкування та любові. Як отримати це й не відлякнути потенційного партнера вже після першого побачення?

Перший дейт трохи нагадує співбесіду. Хочеться продемонструвати все своє найкраще, аби як приз отримати стосунки або просто добре провести час увечері. І — упс!— під «найкращим» мається на увазі зовсім не ваша найкрутіша пара кросів. Водночас перше побачення з непідготованою людиною може бути доволі травматичним досвідом. Спробуймо уникнути цього.

1. Які кроси взути?

Чомусь деякі снікерхеди вважають, що їхні найкращі кроси якимось магічним чином розкажуть їхньому візаві про те, які вони чудові люди. На жаль, це так не працює. Зацікавити можна лише собою, а потім вже буде «о, а в тебе ще й кроси такі круті!»
Для першого побачення оберіть щось просте зі своєї колекції і постарайтеся не говорити про шузи. Ще одна причина, чому не варто взувати свій найцінніший трофей: рано чи пізно вам захочеться розповісти, звідки ця пара у вас і чому вона така класна. Не варто. Відкладіть це хоча б до другого побачення.

2. Про що розмовляти?

Важко повірити, але існує безліч тем для цікавої розмови, і жодна з них не буде стосуватися останнього релізу Air Force 1.
Використайте всю свою винахідливість (як у випадку, коли ви дізнаєтеся в конкурента-колекціонера, де і який буде наступний дроп), щоб дізнатися, що подобається людині навпроти вас. Вона любить собак чи котів? Обожнює подорожувати? Надає перевагу піці чи бургерам? Читає паперові книги або ж слухає аудіо? Таким чином вибудується непогана і весела бесіда. І навіть якщо ця людина зробить комплімент тому, що у вас на ногах, подякуйте й продовжте говорити про щось інше.
Вашому співрозмовнику точно не хочеться знати про триденний кемп у черзі під магазином, щоб придбати цю пару, чи про те, як ви місяць харчувалися локшиною швидкого приготування, щоб зекономити грошенят для неї. Але якщо із цими шузами пов’язана справді цікава історія — жгітє, це може спрацювати.

3. Що робити, якщо все склалося?

Ви сподобалися, і їдете разом до вас додому. По-перше, вітаємо. Вас прийняли за нормальну людину. По-друге, не панікуйте. Ми знаємо, що снікерхеди мають дивні звички, які продовжують життя їхнім кросам. Наприклад, знімати кроси, коли ведуть машину, аби не пошкодити підошву. Розуміємо, але благаємо: не робіть цього хоча б зараз. Один раз ні на що не вплине. Ну гаразд, якщо так страшно, то робіть це тихенько та непомітно. Якщо ви звикли перед сном проводити Ритуал Омивання і Очищення Снікерів в Ім’я Бога Снікерів, сьогодні від нього теж варто утриматись. Бог снікерів зрозуміє —гарантуємо. А от людина, яка з вами прийшла, — не факт...

4. Що робити далі?

Навіть якщо десь по сусідству одразу три дропи й чотири рідкісні релізи, можливо, і не варто вибігати з хати о п’ятій ранку, щоб скрізь устигнути. Гаразд, якщо це так важливо, заздалегідь домовтеся з другом, який зможе для вас купити, що там потрібно. Але спершу нехай все ж цікава вам людина побуде важливішою за кроси.

І загальний такий підсумок: аби не шокувати непідготованого співрозмовника своїм захопленням, підготуйте його. Ми не кажемо «не будь собою», ми кажемо «зменш оберти на початку». Не треба вивалювати з перших хвилин зустрічі все, що зараз відбувається у світі снікерів, колаборацій, релізів тощо. Майте терпіння. Усе поступово. У вас ще буде час поспілкуватися на цю тему, а може, вам вдасться заразити вашу пасію інтересом до кросів. Зрештою, нам усім хочеться бути з тими, хто прийме нас такими, як ми є. А також знайти когось, хто дивиться на нас так, як ми — на свої снікери.

СТАТЬИ
2019-06-13 09:40
«Вони справжні!»: оригінальні кросівки, які виглядають, як фейк

Ми багато говоримо про те, як відрізнити оригінальні кроси від фейку. Та існують моделі, що виглядають вражаюче фейково, але при цьому є найсправжнісінькими заводськими оригами.

Індустрія кросівок продовжує рости щодня, включно із сегментом перепродажів. Звичайний інтерес до модного взуття виріс у величезний ринок, що зараз оцінюється у 6 мільярдів доларів, згідно даних StockX. Та й сам StockX, великий інтернет-майданчик продажу кросів, вже оцінюється у 1 мільярд баксів. Якщо вірити прогнозам аналітиків, то до 2025 року об’єм ринку складе вже 95 мільярдів.

Та поки снікерхеди вистежують й полюють на чергову супер-лімітовану колаборацію, найпростішими для купівлі лишаються ті кроси, для яких не потрібен застосунок SNKRS, аби їх забрати. Їх можна знайти у всіх магазинах бренду, а також у різноманітних торгових центрах.

Ці кросівки не мають мега-крутих наворотів і, скоріше, намагаються бути схожими на інші, ніж виділяються індивідуальним дизайном. Їхня ціна рідко перевищує 80 доларів, і, вперше глянувши на них, навіть очікуєш, що вони приїхали прямим рейсом з AliExpress із красномовним adibas або Nkie, приліпленим десь збоку.

Але ні, все ж це справжні Adidas і Nike. Це такі моделі, заради яких бренди спрощують свої дизайни, аби створити економічні версії для масового споживача. Снікерхеди зі стажем або колекціонери навіть не глянуть в їхній бік, але це взуття підходить для більшої частини населення. Навколо них жодного хайпу, вони не вражають якимись надзвичайними колорвеями, формою підошви чи особливо цікавою шнурівкою. Це просто кросівки. Для тих, хто шукає якісні зручні спортивні кроси виключно заради кросів, ці економ-варіанти підійдуть ідеально.

У перші місяці 2019 року такі моделі, як Nike Tanjun (бестселер в 2017 і 2018 роках) та Vans Old Skool стали найприбутковішими при перепродажу — згідно нещодавніх досліджень ринку фірмою NPD. Співробітник NPD, Метт Пауел, повідомив видавництву Put This On, що середня ціна на чоловіче взуття у 2018 році була приблизно 70 доларів. Це означає, що більшість покупців приходила не в Foot Locker (це роздрібний магазин брендового спортивного взуття), а в звичайні недорогі магазини.

choose

На перший погляд може здатися, що усі ці кросівки усього лише прикидаються своїми дорожчими прототипами, просто не мають таких складних і дорогих елементів та матеріалів. Втім, NPD зауважує, що це продажі особливо дорогих моделей знижуються, оскільки покупці надають перевагу більш простим та класичним моделям. І згадані вище кросівки якраз відповідають цьому опису.

Якщо ви не та людина, яка проводить кожні вихідні онлайн, щоб вхопити новий реліз, вам байдуже, наскільки «круте» те, у що ви взуті, і снікерхедом вас не назвеш, ці моделі підійдуть вам. Простий дизайн Nike Tanjun і Vans — вже сам по собі досить вагомий аргумент для покупки, якщо вам просто потрібні зручні кросівки від бренду, якому можна довіряти.

Деякі з цих простих моделей можна знайти на офіційних сайтах брендів. Але найпростіше просто навідатися до фірмових магазинів снікерів у вашому місті. Якщо їх немає на полицях, запитайте про їхню наявність на складі, в несортованих коробках. Так, друзі, економ-моделі не приносять магазинам достатньо прибутку, тому іноді магазини просто не бачать сенсу займати ними полиці. І таких моделей не одна, не дві, а набагато більше.
Перерахуємо декілька. Як і Ward, Vans Asher — це копія однієї з класичних моделей бренду, тільки, звісно, значно дешевша.

ebernon
А Nike Ebernon виглядають так, наче ви змішали разом Air Jordan 1 і Air Force 1.

liga
Кроси PUMA Super Liga трохи нагадують кросівки свого «ворога» — снікери Samba від adidas.

Adidas-grant
Бренд трьох смужок, в свою чергу, продає пару Grand Court, яка завжди належала лише йому, про що вони особливо не базікали.

Duramo
Є в adidas також і Duramo, така собі бюджетна копія Ultraboost, тільки, зрозуміло, без відповідного логотипу.

Варто розуміти, що бренди потребують дешевих кросівок. Nike, наприклад, не може витратити увесь бюджет на колаборацію із Тревісом Скоттом. Навпаки, йому потрібно захопити якомога більшу аудиторію. Їм потрібно врахувати усі смаки і всі розміри сум, які споживачі готові витратити. І тут вже неважливо, коштують ці кросівки 65 чи 165 доларів. Головне, що їх купують. Нові, буквально проривні моделі зазвичай виходять на ринок дуже лімітованою кількістю і створюють багато галасу серед найвідданіших фанів бренду та найгрошовитіших покупців. Але в той же самий час недорогі кроси повільно, але впевнено просувають бренд на ринку. Хайп закінчиться, а прості товари залишаться.

СТАТЬИ
2020-03-22 18:37
ПОЗВОНИТЬ НАМ
+380687472858
НАША ПОЧТА
rbrn.ua@gmail.com
НАШ АДРЕС
Вул. Велика Васильківська, 30В, Київ, 02000
ЧАСЫ РАБОТЫ ШОУРУМА
ПН - СБ (11:00 - 20:00)
ВС - Выходной
Остались вопросы?
Написать нам