Выберите свой город
Выбор города поможет предоставить способы доставки и методы отправления Вашей пары обуви нам
Киев
Харьков
Запорожье
Одесса
Днепр
Львов
Если Вы проживаете в другом населённом пункте Украины
ПОДТВЕРДИТЬ
UA
EN
ГЛАВНАЯ
Стів Джобс та його улюблені снікери

СТАТЬИ
2019-08-21 15:01
Тільки один раз за все життя Стів Джобс вийшов на сцену в Nike Moire's. Весь інший час він був вірний New Balance, як Хатіко Хідесабуро Уено.
Це не просто балачки, це історія неймовірного кохання Стіва Джобса та New Balance. За 100 з гаком років свого існування бренд New Balance не тільки не втратив позицій хедлайнера на ринку, а й, здається, стає все популярнішим.

Узагалі ідея створити інноваційні кроси спала Вільяму Райлі, засновнику New Balance, коли він спостерігав за куркою. Ага, ми на повному серйозі. Райлі звернув увагу, як спритно курка балансує під час ходьби, і то від цікавості чи від нудьги тато новомодних снікерів вирішив розібратися, у чому секрет тієї елегантної курки. А таємниця ховається в будові лапки, що дає курці три точки опори. На основі цих досліджень був створений спеціальний супінатор, що дає змогу п'ятці ноги спиратися одночасно на три точки та балансувати не гірше, ніж ґьорлз ін да клаб на височенних підборах.
Агов, ви там ще не заснули від цих флешбеків у допотопну еру кросів? Час повернутися до нашого головного снікерхеда.
Усім відомий стиль Джобса склався в середині 80-х. Кожен елемент одягу був ретельно продуманий, хоча багатьом збоку здавалося зовсім інакше. Протягом майже 20 років Стів був вірний своїй уніформі, як він сам її називав. Само собою, точно таку уніформу хотіли носити відчайдушні фанати засновника Apple, але це вдавалося геть не всім.
Моделей кросів New Balance у Стіва було всього-на-всього чотири: New Balance 990, 991, 992, 993. Він міняв їх так само швидко, як ви поспішаєте придбати нову модель айфона. Снікери потрібні були Джобсу для повсякденного носіння, а не для новомодних луків. Крім того, винахідник любив багато гуляти й розмірковувати, а колодка New Balance ідеально підходила для його стопи та генерації приголомшливих ідей.
Кожна нова модель New Balance ставала ще інноваційнішою, ніж попередня, а такі деталі Стів Джобс ніяк не міг проґавити й не зацінити. Ось, наприклад, 992-га модель була на рівній підошві. А у 993-ій уже був доданий профільний елемент із графітового матеріалу для максимальної стійкості стопи. Тому кожна нова пара New Balance доповнювала комфортний світ Стіва Джобса й робила його трошки щасливішим.
Незважаючи на постійні покращення в модельному ряді New Balance, у Джобса були лише одні улюбленці — 990-ті. Стів був готовий носити їх зранку до вечора, взимку та влітку, вдома та на урочистих івентах. Однак настав момент, коли виробництво тих самих улюблених снікерів було призупинено, і повністю порожнечу в серці справжнього снікерхеда не змогла заповнити жодна нова модель New Balance.
Але потім сталося те, про що Джобс навіть не міг мріяти у своїх безхмарних снах. 2012-го New Balance нарешті відновила продаж 990-х — першого і єдиного кохання Стіва. Їхні стосунки тривали більше ніж 10 років.

За останні 40 років найлегендарнішими серед снікерів New Balance, як не дивно, стали 991, які були в продажу цілих шість років. Жодна модель New Balance не протрималася на ринку так довго. Для нас це було досить неочікувано, якщо враховувати кількість послідовників Стіва Джобса, котрі маніакально хотіли бути схожими на нього та ящиками скупляли ті самі 990-ті. Пройшовши через вогонь і воду, New Balance вже давно перестали бути взуттям тільки для занять спортом і перейшли до розряду fashion items. Мільйони людей по всьому світу вибирають їх для повсякденного носіння. І ви теж їх обираєте, ми точно знаємо. А серед шанувальників бренду є такі відчайдушні фанати, як наприклад: Хайді Клум, Ріанна і Кіра Найтлі і ще декілька мільйонів снікерхедів.
ДАЛЬШЕ ЧИТАЕМ
Релізи Аir Jordan, які ми очікуємо в липні 2019

Джордани починалися як баскетбольний бренд, благословенний зе бест оф зе бест гравцем усіх часів і народів Майклом Джорданом. Але згодом вони посіли заслужене почесне місце не лише в серцях баскетболістів, але й просто поціновувачів красивого комфортного взуття. Поговоримо про найцікавіше серед липневих новинок від Аir Jordan.

1. Jordan React Havoc


Уже першого дня липня полиці фірмових магазинів займуть React Havoc у двох кольорових рішеннях. Вони матимуть цілковито новий силует, але незмінно якісний дизайн для спортсменів. Розраховані на довгі піші походи та спринтерські забіги. Плетений топ дає ступні дихати, новий дизайн підошви каблука забезпечує додаткову підтримку. Щоб випадково ніхто не засумнівався, що перед вами Аir Jordan, на язичку та на зовнішній частині по центру — два фірмові Джампмени. Міжпідошва React має знайоме пом’якшення й підтримку, але з’явилося дещо новеньке — технологія Zoom Air, додана до передньої частини кроса, повертає енергію ступні, аби наступний крок був пружнішим. Кольори: кислотний зелений та вишуканий сірий.

2. Jordan Trunner NXT HTM і Jordan Trunner LT


Одразу ціла лінійка Jordan Trunner NXT і Jordan Trunner LT з’явиться 1 липня. Як можна зрозуміти з назви, вона покликана забезпечити всі потреби бігунів у якісних кросах. Але це не значить, що простий снікерхед не може потішити однією з моделей своє снікерхедське серце. Отже, що цікавого тут? По-перше, дизайн обох моделей легендарного Тінкера Хетфілда. По-друге, модель розрахована на інтенсивні тренування з високими швидкостями. Міжпідошва React забезпечить впевнений пружний крок, а «кристалічна сітка» — окрім крутого вигляду — дає додаткову підтримку та стабілізує ступню під час бокових рухів. Щодо дизайну: підошви ідентичні, разючу відмінність бачимо у верхніх частинах кросів. Якщо у NXT це цифровий принт, що наче візуально натякає на високі швидкості бігунів, та посилена підтримка, то в LT дизайн більш мінімалістичний, а сам крос легший, гнучкіший і за відчуттями більше нагадує шкарпетку.
Візуальна перлина колекції — Jordan Trunner NXT HTM. Топ прикрашений тим самим принтом, що «тане» на швидкості, але додані цеглинки й спеціальний значок на язичку.

3. Air Jordan 1 React


Любителі джоржанів-хайтопів, возрадуйтеся. Легендарний силует Air Jordan 1 віднині доповнений пом’якшенням React, аби хода була ще пружніша, а стрибки — вищі. Знаменитий чорно-біло-червоний колорвей лишається без змін, а от конструкція загалом змінилася. Модель обзавелася свушем у боковій частині, міцними шнурками та брендованою червоною стрічкою на язичку й задній частині кроса. Пара комфортна як для спорту, так і для щоденного носіння. З’явиться в продажу 7 липня.

4. Women’s Air Jordan 8 «Aqua»


Дещо монструозні Air Jordan 8 Retro Womens «Aqua» вийдуть у народ 12 липня. Наразі про них є лише чутки. Наприклад, про те, що влітку з’явиться декілька нових інтерпретацій жіночих ретромоделей, або про те, що конкретно ці кроси будуть повторювати легендарну «Aqua», випущену у 1993. Поживемо — побачимо.

5. Air Jordan 12 Girls


Популярна модель Air Jordan 12, дванадцята з моделей, до створення яких долучився Майкл Джордан, тепер і для дівчаток. Хай-топи в сіро-рожевому колорвеї мають завоювати прихильність леді-снікерхедів. Модель незмінно комфортна для любительок як спорту, так і просто джорданів. А конкретно ця ще й прикрашена легендарною «23» на п’ятці. Брендована логотипом Джампмена буквально скрізь, але зі смаком. У цілому оригінальна. До речі, ви знали, що цей дизайн, що імітує промені сонця, навіяв Майклові прапор Японії? Час появи Air Jordan 12 Girls у продажу коливається між 12 і 27 липня.

Усі зображення та інфа взяті тут https://sneakernews.com/air-jordan-release-dates/

НОВОСТИ
2019-07-15 04:55
Тренд: чому дизайнери роблять брудні кросівки?

Тренд брудних кросів – ніж у серце, нічний жах для таких чистьох, як Reborn. Але давайте розберемося, що це і навіщо.
Снікерхеди славляться тим, що дуже турбуються про зовнішній вигляд і чистоту свого взуття. Зрештою, якщо ти так настирно ганявся за рідкісною парою, місяцями харчувався заради неї швидко-локшиною, щоб вбухати в ті кроси купу зекономленого бабла, то якось дивно не поводитися з ними дуже охайно. Крім того, якщо ти той снікерхед, який бачить у кросах інвестицію, то ти точно знаєш, що поношені кроси гарно не перепродаси. Кроси для снікерхеда – це релігія, і відосики та статті з порадами, як доглядати за ними і чистити їх – його євангеліє. Ви знали, що існують спеціальні шафи, де підтримується необхідна температура і рівень вологи, щоб кросівкам було комфортно там стояти? А вони таки існують.
І при цьому усьому дизайнери створюють брудні кроси? Так. Сучасні тенденції руйнують усе святе, в тому числі й те, що казала ваша мама: «Завжди тримай взуття чистим!» І це не випадковість.
Одним з першопрохідців був Еді Сліман, який на показі чоловічої колекції Saint Laurent Spring/Summer 2016 відправив на подіум гурт хлопців, одягнених так, наче то їм Курт Кобейн після свого турне по Америці шмотки подарував. Взуття було відповідним. Але воно так добре вписалося в образ, що ніхто зародок нового тренду не помітив. «Брудні кросівки» чекали другого виходу.
І він не забарився. Вже у вересні 2016 італійський бренд Golden Goose запропонував охочим кеди з дірками, потертостями і кусками липкої стрічки за якісь там $600. Особливого в них теж нічого такого не було, і публіка знов збиралася не помітити їх… Але тут до гри приєдналися Vetements, Balenciaga і навіть Gucci. Йшов 2017 рік.
І вже на Gucci Resort 18 з’явилися нові кросівки, створені виключно під впливом нового тренду, що вже набрав сили. Алессандро Мікеле, креативний директор і модельєр пояснив: «Я просто згадав пару кросівок, яку тато зберігає у гаражі на випадок, коли настане час косити газон».

З позиції психології взуття є потужним розпізнавальним символом. У фільмі «Форрест Гамп» була фраза: «Моя мама завжди казала, що про людину багато чого можна сказати, поглянувши на її взуття: куди вона йде, звідки прийшла». З цікавості можете навіть загуглити запити «Що моє взуття каже про мене» чи «Что моя обувь говорит обо мне» чи «What your shoes say about your personality», і отримаєте десятки статей, що пояснюють, в тому числі й на документальному рівні, взаємозв’язок між взуттям та характером. А доцент психології Коледжу Веллсі, Анджела Банс, одна з авторок статті «Взуття як джерело перших вражень», відмічає, що менш бездоганний зовнішній вигляд не означає просту неохайність. «Наші дослідження показали, що акуратне взуття «з коробки» може корелювати з людиною тривожною, добросовісною та політично консервативною. Таким чином, вибір на користь «брудного взуття» цілком може означати спробу зобразити спокій, байдужість і політичну ліберальність».

Отако-от, друзі, навіть про політичні вподобання психологи судять за взуттям! Втім, політика там чи ні, але цей тренд однозначно став перевертати в головах людей поняття про розкіш. Можливо, це просто дизайнерський жарт, який скоро набридне покупцям. Можливо, самоіронія самих покупців. Бо купити потаскані кроси за 600 зелених – це та ще іронія, погодьтеся. Можливо, це спосіб заявити про свою індивідуальність – як Депп зі своїми татуюваннями-«позначками життя» чи Кіану Рівз, який роками не міняв взуття, доки підошва не відвалювалася. Та ми, Reborn, все ж лишаємося прихильниками чистих кросів, і завжди напоготові зробити їх для вас такими. Навіть якщо ви купили їх вже «трендовими».
Написано з використанням матеріалів vogue.com

2019-12-17 11:26
ПОЗВОНИТЬ НАМ
+38 068 747 28 58
НАША ПОЧТА
rbrn.ua@gmail.com
НАШ АДРЕС
1. Вул. Велика Васильківська, 30В, Київ, 02000,
2. Вул. Дмитрівська, 25A, Київ, 01054
ЧАСЫ РАБОТЫ ШОУРУМА
ПН - СБ (11:00 - 20:00)
ВС - Выходной
Остались вопросы?
Написать нам