Выберите свой город
Выбор города поможет предоставить способы доставки и методы отправления Вашей пары обуви нам
Киев
Харьков
Запорожье
Одесса
Днепр
Львов
Если Вы проживаете в другом населённом пункте Украины
ПОДТВЕРДИТЬ
UA
EN
ГЛАВНАЯ
Чотири поради хардкорному снікерхеду щодо першого побачення

СТАТЬИ
2019-06-13 09:40
Снікерхеди дивні, не будемо приховувати. Особливо в очах інших людей. Колекціонувати кросівки, ще й, можливо, не свого розміру? Відстежувати всі нові релізи й бігти до точки продажу з маніакальною рішучістю супершпигуна-сталкера? Витрачати більшу частину свого річного прибутку на пари, яких колись торкнувся хтось відомий? ВТФ
Але що поробиш, такі вже вони, ці снікерхеди, і, як й іншим людям, їм хочеться спілкування та любові. Як отримати це й не відлякнути потенційного партнера вже після першого побачення?

Перший дейт трохи нагадує співбесіду. Хочеться продемонструвати все своє найкраще, аби як приз отримати стосунки або просто добре провести час увечері. І — упс!— під «найкращим» мається на увазі зовсім не ваша найкрутіша пара кросів. Водночас перше побачення з непідготованою людиною може бути доволі травматичним досвідом. Спробуймо уникнути цього.

1. Які кроси взути?

Чомусь деякі снікерхеди вважають, що їхні найкращі кроси якимось магічним чином розкажуть їхньому візаві про те, які вони чудові люди. На жаль, це так не працює. Зацікавити можна лише собою, а потім вже буде «о, а в тебе ще й кроси такі круті!»
Для першого побачення оберіть щось просте зі своєї колекції і постарайтеся не говорити про шузи. Ще одна причина, чому не варто взувати свій найцінніший трофей: рано чи пізно вам захочеться розповісти, звідки ця пара у вас і чому вона така класна. Не варто. Відкладіть це хоча б до другого побачення.

2. Про що розмовляти?

Важко повірити, але існує безліч тем для цікавої розмови, і жодна з них не буде стосуватися останнього релізу Air Force 1.
Використайте всю свою винахідливість (як у випадку, коли ви дізнаєтеся в конкурента-колекціонера, де і який буде наступний дроп), щоб дізнатися, що подобається людині навпроти вас. Вона любить собак чи котів? Обожнює подорожувати? Надає перевагу піці чи бургерам? Читає паперові книги або ж слухає аудіо? Таким чином вибудується непогана і весела бесіда. І навіть якщо ця людина зробить комплімент тому, що у вас на ногах, подякуйте й продовжте говорити про щось інше.
Вашому співрозмовнику точно не хочеться знати про триденний кемп у черзі під магазином, щоб придбати цю пару, чи про те, як ви місяць харчувалися локшиною швидкого приготування, щоб зекономити грошенят для неї. Але якщо із цими шузами пов’язана справді цікава історія — жгітє, це може спрацювати.

3. Що робити, якщо все склалося?

Ви сподобалися, і їдете разом до вас додому. По-перше, вітаємо. Вас прийняли за нормальну людину. По-друге, не панікуйте. Ми знаємо, що снікерхеди мають дивні звички, які продовжують життя їхнім кросам. Наприклад, знімати кроси, коли ведуть машину, аби не пошкодити підошву. Розуміємо, але благаємо: не робіть цього хоча б зараз. Один раз ні на що не вплине. Ну гаразд, якщо так страшно, то робіть це тихенько та непомітно. Якщо ви звикли перед сном проводити Ритуал Омивання і Очищення Снікерів в Ім’я Бога Снікерів, сьогодні від нього теж варто утриматись. Бог снікерів зрозуміє —гарантуємо. А от людина, яка з вами прийшла, — не факт...

4. Що робити далі?

Навіть якщо десь по сусідству одразу три дропи й чотири рідкісні релізи, можливо, і не варто вибігати з хати о п’ятій ранку, щоб скрізь устигнути. Гаразд, якщо це так важливо, заздалегідь домовтеся з другом, який зможе для вас купити, що там потрібно. Але спершу нехай все ж цікава вам людина побуде важливішою за кроси.

І загальний такий підсумок: аби не шокувати непідготованого співрозмовника своїм захопленням, підготуйте його. Ми не кажемо «не будь собою», ми кажемо «зменш оберти на початку». Не треба вивалювати з перших хвилин зустрічі все, що зараз відбувається у світі снікерів, колаборацій, релізів тощо. Майте терпіння. Усе поступово. У вас ще буде час поспілкуватися на цю тему, а може, вам вдасться заразити вашу пасію інтересом до кросів. Зрештою, нам усім хочеться бути з тими, хто прийме нас такими, як ми є. А також знайти когось, хто дивиться на нас так, як ми — на свої снікери.
ДАЛЬШЕ ЧИТАЕМ
Стів Джобс та його улюблені снікери

Тільки один раз за все життя Стів Джобс вийшов на сцену в Nike Moire's. Весь інший час він був вірний New Balance, як Хатіко Хідесабуро Уено.
Це не просто балачки, це історія неймовірного кохання Стіва Джобса та New Balance. За 100 з гаком років свого існування бренд New Balance не тільки не втратив позицій хедлайнера на ринку, а й, здається, стає все популярнішим.

Узагалі ідея створити інноваційні кроси спала Вільяму Райлі, засновнику New Balance, коли він спостерігав за куркою. Ага, ми на повному серйозі. Райлі звернув увагу, як спритно курка балансує під час ходьби, і то від цікавості чи від нудьги тато новомодних снікерів вирішив розібратися, у чому секрет тієї елегантної курки. А таємниця ховається в будові лапки, що дає курці три точки опори. На основі цих досліджень був створений спеціальний супінатор, що дає змогу п'ятці ноги спиратися одночасно на три точки та балансувати не гірше, ніж ґьорлз ін да клаб на височенних підборах.
Агов, ви там ще не заснули від цих флешбеків у допотопну еру кросів? Час повернутися до нашого головного снікерхеда.
Усім відомий стиль Джобса склався в середині 80-х. Кожен елемент одягу був ретельно продуманий, хоча багатьом збоку здавалося зовсім інакше. Протягом майже 20 років Стів був вірний своїй уніформі, як він сам її називав. Само собою, точно таку уніформу хотіли носити відчайдушні фанати засновника Apple, але це вдавалося геть не всім.
Моделей кросів New Balance у Стіва було всього-на-всього чотири: New Balance 990, 991, 992, 993. Він міняв їх так само швидко, як ви поспішаєте придбати нову модель айфона. Снікери потрібні були Джобсу для повсякденного носіння, а не для новомодних луків. Крім того, винахідник любив багато гуляти й розмірковувати, а колодка New Balance ідеально підходила для його стопи та генерації приголомшливих ідей.
Кожна нова модель New Balance ставала ще інноваційнішою, ніж попередня, а такі деталі Стів Джобс ніяк не міг проґавити й не зацінити. Ось, наприклад, 992-га модель була на рівній підошві. А у 993-ій уже був доданий профільний елемент із графітового матеріалу для максимальної стійкості стопи. Тому кожна нова пара New Balance доповнювала комфортний світ Стіва Джобса й робила його трошки щасливішим.
Незважаючи на постійні покращення в модельному ряді New Balance, у Джобса були лише одні улюбленці — 990-ті. Стів був готовий носити їх зранку до вечора, взимку та влітку, вдома та на урочистих івентах. Однак настав момент, коли виробництво тих самих улюблених снікерів було призупинено, і повністю порожнечу в серці справжнього снікерхеда не змогла заповнити жодна нова модель New Balance.
Але потім сталося те, про що Джобс навіть не міг мріяти у своїх безхмарних снах. 2012-го New Balance нарешті відновила продаж 990-х — першого і єдиного кохання Стіва. Їхні стосунки тривали більше ніж 10 років.

За останні 40 років найлегендарнішими серед снікерів New Balance, як не дивно, стали 991, які були в продажу цілих шість років. Жодна модель New Balance не протрималася на ринку так довго. Для нас це було досить неочікувано, якщо враховувати кількість послідовників Стіва Джобса, котрі маніакально хотіли бути схожими на нього та ящиками скупляли ті самі 990-ті. Пройшовши через вогонь і воду, New Balance вже давно перестали бути взуттям тільки для занять спортом і перейшли до розряду fashion items. Мільйони людей по всьому світу вибирають їх для повсякденного носіння. І ви теж їх обираєте, ми точно знаємо. А серед шанувальників бренду є такі відчайдушні фанати, як наприклад: Хайді Клум, Ріанна і Кіра Найтлі і ще декілька мільйонів снікерхедів.

СТАТЬИ
2019-08-21 15:01
ВАКАНСІЯ МАРКЕТОЛОГ

Привіт, маркетолог, у нас є дещо для тебе!
Ти можеш реалізувати цікавий проект, прокачати свій скілл і заробити грошей! Ми, Reborn, є лідерами на українському ринку по відновленню кросівок, а також будь-якого іншого взуття. Майстри Reborn професійно чистять, реставрують і фарбують взуття, повертаючи йому свій первісний вигляд.
Нам в команду потрібен професійний маркетолог, який з'єднає воєдино всі наші online (SMM, SEO, PPC ...) і offline активності. Людина, яка не тільки знає значення цих слів, а і з їх допомогою збільшить продажі!

Супер маркетолог, такий як ти, здатний розробити маркетингову стратегію і впровадити її, отримавши видатний результат.

Які професійні вимоги до тебе:
• Ти у маркетингу більше 2 років і твоя робота приносить компанії прибуток;
• Розумієш, що таке бренд, і знаєш відмінності роботи онлайн і оффлайн маркетингу;
• «Маркетингова стратегія» для тебе це покроковий план дій, а не абстрактна фраза для клієнта;
• Вмієш грамотно ставити ТЗ підрядникам і контролювати цих ледачих дармоїдів;
• Пишеш прості і зрозумілі тексти, які чіпляють;
• Вмієш аналізувати свою роботу, повернення інвестицій і взагалі інформацію.
Якщо ти підходиш під ці вимоги — запрошуємо тебе в наш колектив. Це дружна сім'я, і ти можеш стати її частиною!

Що цінуємо в людях:
• Цілеспрямованість;
• Зібраність і увага до деталей;
• Впевненість у своїх силах;
• Вміння планувати і приводити плани в життя.

Перевагою буде, якщо:
• Є досвід у продажах;
• Гарна англійська.

Що ми пропонуємо:

1. З/п від 12000 грн./міс + бонус, за результат;
2. Офіс 1 хвилина від метро Льва Толстого;
3. Повний робочий день;
4. Безкоштовну чистку твого взуття))

А головне — роботу в компанії зі змістом і можливість реалізувати себе. Ми змінюємо світ на краще, пропагуючи правильне споживання і чисте взуття))

Надсилай резюме на пошту rbrn.ua@gmail.com або телефонуй:
+38 (063) 6525105 Анастасія,
+38 (096) 9065506 Валерій.

НОВОСТИ
2020-01-12 15:49
ПОЗВОНИТЬ НАМ
+38 068 747 28 58
НАША ПОЧТА
rbrn.ua@gmail.com
НАШ АДРЕС
Вул. Велика Васильківська, 30В, Київ, 02000
ЧАСЫ РАБОТЫ ШОУРУМА
ПН - СБ (11:00 - 20:00)
ВС - Выходной
Остались вопросы?
Написать нам